خبرهای داغ:
با همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه علیه السلام بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۰۳۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه علیه السلام از حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی این ناحیه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم ضیافت الهی و همدلی را در صحن مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار نمود.
در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن، از قاری برنامه توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان تجلیل شد و بعد از آن امام جماعت مسجد حضرت جوادالائمه علیه السلام ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام گزارش عملکرد پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه را در جهت مقابله با کرونا، محرومیت زدایی و همدلی با اقشار کم بضاعت ارائه نمود.
پس از آن ریاست محترم اداره اوقاف شهرستان بهبهان به ایراد سخن پرداختند و از متولیان این مراسم و ضیافت مومنانه تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان مراسم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه حوزه مقاومت شهید دقایقی از حضور مسئولین قدردانی کرد و گفت: در شام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام ۱۲۰ بسته‌ معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماسک، مواد ضدعفونی و... برای نیازمندان محله در نظر گرفته‌ایم که این بسته ها به نام و یاد ۱۲۰ شهید توسط بسیجیان این پایگاه توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها