مسئول قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران خبر داد

اجرای ۳۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم / علت اصلی محرومیت،غفلت مسئولین است

ساری- مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، اشتغالزایی و آبرسانی در دستور کار این گروه قرار دارد، اضافه کرد: علت اصلی محرومیت، غفلت مسئولین و عدم توجه آنان به مناطق محروم است.
کد خبر: ۹۳۳۸۱۹۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین ویژه‌ی افتتاحیه ۲۴ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه‌های احداث جاده‌های دسترسِی بین مزارع و روستایی، استخر‌های ذخیره آب کشاورزی و نیز طرح انتقال آب شرب اشامیدنی، با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا همراه با بازدید از فعالیت‌ها و برنامه‌های موفق و نتیجه بخش کشاورزی این قرارگاه، چون افزایش بهره وری محصول کشت گندم زراعی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی بالا با راه اندازی پرورش گیاهان دارویی، در دهستان شهدا و عشرستاق بخش یانه سر شهرستان بهشهر برگزار شد.
 
اجرای ۳۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم / اشتغالزایی در روستاها در دستور کار قرار دارد

رحیمی مسئول قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران آئین افتتاح پروژه انتقال آب سالم برای ۲۰۰ خانوار روستاه‌های پچت و شیخ محله بخش یانه سر شهرستان بهشهر در این مراسم، با قدردانی از اهالی روستا، گفت: مردم روستا‌ در این مدت یک ماهه همراه گروه‌های جهادی بودند و پا به پای بچه‌های جهادی قدم برداشتند.

رحیمی با تاکید بر اینکه باعث و بانی گروه جهادی علمدار شهید مدافع حرم شهید بلباسی بود، افزود: شهید بلباسی مزدزحمات خود را در نبرد با تکفیری‌ها گرفت که این دهمین سال تشکیل گروه جهادی علمدار است.

به گفته مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران این گروه در مناطق محروم گلستان، خوزستان، مازندران و  آذربایجان شرقی بالغ بر ۳۰ پروژه عمرانی اعم از ساخت خانه محروم، مساجد، مدرسه و پروژه‌های آب رسانی را به سرانجام رساند.

رحیمی ادامه داد: مرمت و ساخت ۱۵ خانه محروم، ساخت ۸ مسجد و مدرسه و پروژه‌های اب رسانی از فعالیت‌های گروه جهادی علمدار بود.

 مسئول قرارگاه جهادی علمدار مازندران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، اشتغالزایی و آبرسانی در دستور کار این گروه قرار دارد، اضافه کرد: علت اصلی محرومیت، غفلت مسئولین و عدم توجه آنان به مناطق محروم است که این گره به دست خود مردم با انتخاب درست، باز خواهد شد.
 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها