همزمان با میلاد کریم اهل بیت انجام گرفت؛
به مناسبت ولادت مام حسن مجتبی علیه السلام، طرح اکرام سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چرداول در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۰۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، به مناسبت ولادت کریم اهل بیت علیهم السلام ،امام حسن مجتبی علیه السلام، طرح اکرام سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول با حضور مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه چرداول حجت الاسلام رامین ندری در محل حسینیه امام خمینی قدس سره الشریف برگزار شد.

در این برنامه معنوی و فرهنگی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول رامین ندری ضمن دلجوئی از سربازان سپاه ناحیه و گفتگوی صمیمی با سربازان اظهار داشت: همه ماها در زندگی اگر سبک زندگی معصومین علیهم السلام و بخصوص حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام را در پیش بگیریم و اهل جود وبخشش باشیم ،خداوند روزی ما را زیاد کرده و در نزد خداوند عزیز و مورد احترام واقع می شویم .

وی در ادامه سخنانش ضمن توصیه به سربازان در راستای استفاده از فیوضات این ماه مبارک تاکید کرد : در ماه رمضان با گرفتن روزه و تحمل گرسنگی و تشنگی در واقع می توانیم به یک خداشناسی و خودسازی برسیم.

وی ادامه داد : خدمت سربازی فرصت مناسبی برای تحمل سختی ها و ایجاد زمینه رشد وتعالی مسائل معنوی در سربازان می باشد و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستی به عنوان یک مدال افتخار برای شماها و ماها باشد

 در این برنامه سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول نماز جماعت مغرب و عشاء را به امامت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اقامه نموده و با ایشان روزه خود را افطار نمودند.  

ارسال نظرات