نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان دانست و گفت: همه ائمه و پیشوایان دینی ما کمک به نیازمندان را در اولویت سیره و زندگی خود قرار داده اند.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۸۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام ، نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان در مراسم توزیع ۲۰ هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان استان ایلام ، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان دانست و گفت: همه ائمه و پیشوایان دینی ما کمک به نیازمندان را در اولویت سیره و زندگی خود قرار داده اند.

حجت الاسلام «علی محمدی» با اشاره به میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، افزود: این امام در بین ائمه در زمینه کمک به نیازمندان جایگاه ویژه ای داشته و بارها در زندگی اش عمده دارایی و اموال خود را صرف کمک به فقرا و نیازمندان کرده است.

وی 10 خصلت برجسته این امام بزرگوار را الگوی ارزنده ای برای زندگی ما مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: یتیم نوازی، بی اعتنایی به مال دنیا،سخاوتمند بودن و صله رحم از جمله این خصلت ها بوده و عمل کردن به این 10 خصلت در جامعه مسلمین بی نیاز شدن آنها را در زندگی دنیوی به دنبال دارد.

ارسال نظرات