خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی کیا گفت: قضیه فایل صوتی ظریف یک سناریوی از پیش تعیین شده و طراحی شده است تا ذهن افراد را به جاهای دیگر مشغول کنند.
کد خبر: ۹۳۳۸۲۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزگداشت مقام شامخ شهداءبا توجه به بر شمردن رسالت افراد بسیجی و سپاهی افزود: هریک از پاسدارلان و بسیجیان رسالت ، وظایف و امتیازاتی دارند که عبارتند از: 1- سفیران امنیت: شما بسیجیان و پاسداران سفیران امنیت مردم و جامعه هستید و با وجود شماها مردم احساس امنیت و آرامش دارند . 2- هادیان سیاسی جامعه : مردم جامعه شماها را به چشم هادیان سیاسی جامعه نگاه می کنند به اینکه پرچم شما به کدام سمت می باشد و این نیز بخاطر اعتماد مردم به شما عزیزان می باشد و ما نباید در برابر ترفند ها و نقشه های دشمن متزلزل شویم. 3- مجاهدان وخستگی نا پذیر: یکی از ویژگی های بسیجی خستگی ناپذیر بودن است و حاج قاسم سلیمانی یک نمونه کامل و بارز از یک بسیجی خستگی ناپذیر بود که با مجاهدت در میدان عمل ایستادگی کرد. 4-علمداران مبارزه با انحرافات: مردم از شماهاتوقع دارند که با انواع انحرافات از قبیل ربا خواری، طلاق ، رسومات غلط و... در جامعه مبارزه کنید. 5-دشمن شناسان بصیر : یکی دیگر از ویژگی های شما عزیزان این استکه ندای خبیثانه دشمن را به مردم برسانیدو دشمنان را به مردم بشناسانید چرا که دشمن شناسی جز با بصیرت ممکن نیست.

حجت الاسلام حسینی کیا در ادارمه خادم حقیقی مردم بودن ، عاشقان ولایت ، پارسایان و پاکان و خوبان جامعه را از دیگرخصوصیات پاسداران و بسیجیان دانست.

حجت الاسلام حسینی کیا با توجه به نزدیک بودن ایام انخابات 1400 افزود: بعضی ها به دنبال این هستند که فضای کشور را ملتهب کنند و انتخابات را از پیش باخته اند مواظب باشیم که بازنده نشویم.

وی با توجه به حاشیه های فایل صوتی وزیر امور خارجه گفت: قضیه این فایل صوتی یک سناریو از پیش تعیین شده و طراحی شده می باشد تا که ذهن افراد را به جاهای دیگر مشغول کنند و هرکس غیر از این فکز کند احمق است.

وی در پایان با توجه به فتنه انگیزی های انتخاباتی گفت : طراحان ، فتنه گران و آشوبگران سال 88 بار دیگر در اتاق فکرهای خود بدنبال طراحی جدید هستند و اولین برنامه آنها تخریب سپاه پاسداران می باشد که کلید آن را حاج قاسم زدندو باید منتظر تخریب های بعدی باشیم.

ارسال نظرات