افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن زنجان در سال‌جاری

افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن زنجان در سال‌جاری
کد خبر: ۹۳۳۸۲۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

رضا خواجه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی این بنیاد در سال‌جاری، افزایش دو برابری داشته است، اظهار کررد: با این افزایش، مبلغ این اعتبارات به 640 میلیارد ریال رسیده است.

 

افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی بنیاد مسکن زنجان در سال‌جاری

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: از 640میلیارد ریال اعتبارات عمرانی، 160 میلیارد ریال در قالب قیر خواهد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: این اعتبارات برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی، اجرای بهسازی و احیای بافت با ارزش روستایی، کمک به تامین مسکن و توسعه مناطق روستایی و اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی هزینه می‌شود.

 

خواجه‌ای تاکید کرد: اجرای طرح هادی در 120 روستای استان و آسفالت‌ریزی معابر 50 روستا در طول یک سال از برخی اقدامات حوزه عمران روستایی این نهاد  است که امیدواریم با جذب اعتبارات و تلاش همکاران، این‌ میزان در سال‌جاری افزایش یابد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تعداد طرح‌های هادی اجرا شده در روستاهای بالای  20 خانوار در استان، را  413 روستا مورد برشمرد و گفت: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۸.۲درصد و در سطح کشور۴۶.۲ درصد  است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

 

وی یادآور شد: با توجه به اتمام افق ده ساله طرح هادی برای 274 روستا  بازنگری شده و در حال حاضر نیز تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری 190 روستا است.

ارسال نظرات