خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه نهاوند گفت: موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تعالیم و آموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر روحانیت متعهد مثل شهید مطهری است.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۲۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

موفقیت روزافزون پاسداران مرهون تعالیم اسلام و مجاهدت‌های روحانیت متعهد استسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند به مناسبت هفته عقیدتی اظهار داشت: بی‌تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ها، ماموریت‌ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

وی ادامه داد: درس امروز ما از شهید مطهری(ره) و اندیشه‌های الهی این مرد بزرگ این است که با علم و شناخت، تعالیم مذهبی و مکتبی خود را بپذیریم و با دوری از طرز فکر عوامانه که بعضا با خرافه و انحراف همراه است، به بصیرت و بالندگی فکری و معنوی دست یابیم تا هم باعث نجات و خوشبختی خود و هم موجب رهایی دیگران از بند کج اندیشی‌ها و انحراف شویم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سپاه در سه حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و نرم فعالیت و مأموریت دارد بنابراین سپاه اگر بخواهد در مأموریت و اهداف خود موفق باشد به طور قطع باید در کنار تجهیزات نظامی دارای نیروهای اعتقادی و معنوی قوی باشد.

وی افزود: فلسفه و رمز نامگذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

مختاری ادامه داد: تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه‌ای است که سپاه می‌تواند انسان‌هایی را تربیت کند که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب نقش فعّال ایفا کند و در عرصه‌های مختلف حتی اقتصاد مقاومتی که از دغدغه‌های مهم و مطالبه جدی رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) است پیشگام باشد.

وی افزود: 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است و فلسفه نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه را ناشی از پیوند عمیق و سترگ پاسداران انقلاب با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: بالندگی و سلحشوری مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های پُر خطر مأموریت‌ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه‌‌‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی چون استاد مطهری(ره) است که تربیت یافته واقعی مکتب ولایت فقیه و خمینی کبیر (ره) محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات