خبرهای داغ:
شاهرود_با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، ضمن غبارروبی گلزار شهدا فرهنگی و کارگر شاهرود،از دو خانواده شهید این دو قشر اثرگذار نیز تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۳۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج، همزمان با روز جهانی کار و کارگر و هفته معلم گلزار شهدا فرهنگی و کارگر شاهرود با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، امام جمعه شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانده سپاه شاهرود و جمعی از مسئولان شهرستان گلباران شد.
همچنین با حضور فرمانده سپاه استان و شهرستان شاهرود و امام جمعه شاهرود و مسئولان بسیج فرهنگیان و کارگری و بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و بسیج سازندگی و بسیج رسانه شهرستان و معاون آموزش و پرورش شهرستان از خانواده شهید فرهنگی احمد اسدیان و شهید کارگری عبدالرحیم عامری تجلیل شد.
در این دیدار‌ها که در منازل این دو خانواده شهید برگزار شد، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان با تجلیل از مقام شامخ شهدا و تاکید بر تداوم راه شهدا گفت: خون شهدا استمرار بخش انقلاب اسلامی و بیدار کننده جامعه است و نسل نوجوان و جوان جامعه امروز ما با تاسی بر این شهدا ادامه دهنده راه شهدا و مکتب الهی هستند.
خانواده شهدا نیز در این دیدار‌ها با بیان خاطراتی از این شهدا بر تداوم راه شهدا و توجه مسئولین به خون شهدا تاکید کردند.
در پایان این دیدار‌ها با هدایایی از این خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها