سعــــــید زعفـــــری
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در گفتگو با بسیج:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با توجه به پیش رو بودن هفته عقیدتی ـ سیاسی برنامه‌های مختلفی با محوریت انتخابات سال ۱۴۰۰ با هدف بصیرت‌افزایی،‌ تبیین و روشنگری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۴۶۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در اردبیل اعلام شد

حجت‌الاسلام میثم فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار  بسیج ، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهید مسیر دین و انقلاب، شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: این شخصیت وارسته دینی همواره با قدم، قلم و بیان خود در مسیر حق‌طلبی در مقابل اندیشه‌های لیبرالیستی و سوسیالیستی ایستاد و روشنگری کرد.

وی به نقش پر ارزش شهید مطهری در انقلاب اسلامی ایران اشاره و اضافه کرد: این شهید بزرگوار در طول حیات خود همواره با اندیشه‌های مخالف و معاندی که سعی بر پایمال کردن اندیشه اسلامی و انقلابی داشتند با تمام وجود مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان بیان کرد: جوانان امروز برای پاسخ به پرسش‌های عقیدتی خود حتما به آثار شهید مطهری مراجعه‌کنند چرا که این شخصیت انقلابی به شبهات بزرگی که در آن دوران وجود داشتند به شایستگی پاسخ داد و اگر نسل جوان امروز به تعاریف این شهید مراجعه کنند قطعا پاسخ مناسب و شایسته‌ای را برای پرسش‌های خود خواهند یافت.

فیاضی به نامگذاری 12 اردیبهشت ماه به هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه پاسداران اشاره و خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه‌های زیادی را در دستور کار داریم که اگر به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری حضوری برنامه‌های این هفته وجود ندارد اما با استفاده از ظرفیت بستر فضای مجازی در راستای انسجام در برنامه‌های پیش رو تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهداف برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی اذعان کرد: برنامه‌های امسال با در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با اهداف مهم‌تری نسبت به انتخابات گذشته برگزار خواهد شد که بصیرت‌افزایی، تبیین و روشنگری از اهم این اهداف است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان ادامه داد: در کنار برنامه‌های سیاسی ویژه انتخابات پرداخت کامل به برنامه‌های انس با قرآن،‌ دینی و اعتقادی نیز در دستور کار خواهد بود.

فیاضی بصیرت دهی به مردم برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح را از مهم‌ترین رویکرد نهادهای مسئول و دخیل دانست و افزود: هفته عقیدتی و سیاسی فرصت مناسبی برای تبیین این اهداف بوده و بی‌شک با تبیین و اجرای کامل حضور حداکثری و حماسه حضور تمام توطئه‌های احتمالی دشمن که برای ایام انتخابات دسیسه‌چینی شدند نقش برآب خواهند شد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم انتخابات دوره‌های قبل در کشور اظهار کرد: در طول 42 سال گذشته تمام تلاش نیروهای معاند القاسازی اهداف خود در منطقه بوده که خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم تمامی این توطئه‌ها راه به جایی نبرده و پایمال شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان بار دیگر بر اهمیت حضرت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید و تصریح کرد: مردم آگاه و بصیر کشور باید با حضور خود بار دیگر با امام و رهبر خود بیعت کرده و دشمنان را مایوس کنند.

 
ارسال نظرات