خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص):

سپاه ۲۰ هزار جلسه آموزشی در کرمانشاه برگزار کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سال گذشته در مجموع در حوزه‌های مختلف بیش از ۲۰ هزار جلسه برای اقشار مختلف مردم برگزار کردیم.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۱۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «شمس‌الله جلیلیان»در نشست خبری به مناسبت روز عقیدتی، سیاسی اظهار داشت: البته بدلیل شرایط کرونایی بسیاری از جلسات آموزشی به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: آموزش حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان، اعزام ۳۳۴ نفر به مشهد، آموزش تعالی یک هزار و ۱۱۱ سرباز، ۴۱۰ جلسه درس اخلاق برای پاسداران، یک هزار و ۶۶۰ جلسه آموزش قرآن، ۲ هزار و ۷۷۸ جلسه در ماه مبارک رمضان، آموزش مفاهیم قرآنی به یک هزار و ۱۹۲ سرباز، ۲۵۰ نشست بصیرت‌افزایی، یک هزار و ۶۰ جلسه هدایت سیاسی، پنج هزار و ۷۰۰ نشست بصیرت‌افزایی بسیجیان و سه هزار جلسه تبلیغ چهره به چهره بخشی از خدمات دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سال گذشته است.

زیرساخت‌های فرهنگی برای کار و تولید در کرمانشاه ضعیف است

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی گفت: پیامبر(ص) در روایتی جایگاه علم و دانش، تلاش و همچنین کار و تولید را موجب عزت و سربلندی هر جامعه‌ای دانستند.

حجت‌الاسلام جلیلیان یکی از موانع تولید در استان کرمانشاه را ضعیف بودن زیرساخت‌های فرهنگی و فرهنگ کار دانست و افزود: در کرمانشاه رغبت و گرایش به کالای خارجی بیشتر از کالای داخلی است در صورتیکه باید با فرهنگ سازی مردم را به استفاده از کالای داخلی تشویق کنیم تا چرخ اقتصاد بچرخد و شاهد توسعه در این استان و بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم.

سپاه مصداقی وارد انتخابات نمی‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه برنامه سپاه را برای انتخابات ترغیب، تشویق و روشنگری برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اعلام کرد و یادآور شد: امروز دشمنان بدنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند و اگر مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و انتخاب اصلح بی‌تفاوت باشند، نسبت به خدا و رسول او خیانت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رییس‌جمهور می‌تواند در حل مشکلات مردم و معضلات جامعه نقش بسزایی داشته باشد، اضافه کرد: سپاه هیچ‌گاه به صورت مصداقی از هیچ کاندیدی حمایت نمی‌کند و رییس‌جمهور باید سرباز ولایت و خدمتگزار مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری در خدمت ولایت بوده است و برای حفظ نظام اسلامی و دین همیشه در صحنه حضور داشته است، گفت: این شجره طیبه در هشت سال دفاع مقدس، حوادث، بحران‌ها، خدمتگزاری مردم، محرومیت‌زدایی و قائله‌هایی که امنیت مردم را تهدید کرده است، خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام‌ جلیلیان ادامه داد: اگر امام راحل و رهبری از سپاه همیشه به نیکی یاد می‌کنند به این دلیل است که سپاه بدون پول و امکانات همیشه سرباز ولایت بودند و با قدرت معنوی بالا معتقد هستند که همیشه حق بر باطل پیروز می‌شود بطوریکه یک نمونه آن را در شخصیت حاج قاسم و مبارزه با داعش دیدیم.

وی با اشاره به در پیش بودن شبهای قدر هم گفت: عظمت شب‌های قدر به نزول قرآن و توجه به ولایت است و هر جا که در جامعه ما نسبت به این ۲ موضوع کم توجهی صورت گرفته است موجب ذلت و ضعف ما شده است.

ارسال نظرات