خبرهای داغ:
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: کنگره بزرگداشت شهید محراب آیت‌اللّه اشرفی اصفهانی همزمان با پنجم مرداد روز ملی مقاومت و ایثار در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۱۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد افشارنجفی» در جمع خبرنگاران گفت: کنگره ملی شهدای محراب، با تأکید بر اهمیت و ضرورت تجلیل از شخصیت و خدمات شهدای گرانقدر محراب در تابستان سال جاری برگزار می‌گردد.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در سطح استان‌هایی که شهید محراب دارند، پیش از برگزاری برنامه کشوری، کنگره استانی بزرگداشت شهید محراب برگزار می‌گردد و در استان کرمانشاه نیز در تدارک برنامه‌های شاخص برای برگزاری کنگره استانی بزرگداشت شهید محراب آیت‌اللّه اشرفی اصفهانی هستیم.

وی کنگره بزرگداشت شهید محراب آیت‌اللّه اشرفی اصفهانی را متشکل از ۶ کمیته شامل کمیته‌های «علمی»، «فرهنگی-تبلیغاتی»، «پشتیبانی»، «اطلاع‌رسانی»، «هماهنگی امور انتظامی و امنیتی» و «مردمی» عنوان کرد و اظهار داشت: متولی کمیته علمی کنگره استانی دانشگاه‌ها هستند و اعضای این کمیته متشکل از رئیس حوزه علمیه استان، رؤسای دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی، مسوولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، مسوولان بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان می‌باشند.

حجت‌الاسلام افشارنجفی در خصوص وظایف کمیته علمی کنگره بزرگداشت شهید محراب آیت‌اللّه اشرفی اصفهانی نیز بیان کرد: اقداماتی مانند فراخوان مقالات و تعیین داوران، دعوت از سخنرانان، پیگیری و نظارت بر تولید محتواهای علمی مانند بررسی آثار شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی و ویژه‌نامه در شرح وظایف این کمیته تعریف شده است و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسین ضیغمیان دبیری کنگره استانی را بر عهده دارند.

وی گفت: جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم روز پنجشنبه با حضور روسای دانشگاه ها و سازمان های فرهنگی استان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظرات