خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی جناب سروان گوروی به مناسبت هفته معلم وهفته بسیج فرهنگیان پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
بی‌تردید مقام معلم یکی از شئون الهی است که خداوند متعال، از وجود خود این شأن عظیم را در وجود انبیای الهی و اولیای پاک خود نهاده است و چه بسیار انسان‌هایی که با پذیرش مسئولیتي خطیر، قدم در این مسیر الهی گذاشته‌اند و خود الگوی صداقت و انسانیت هستند و همواره در طول تاریخ تشنگان معرفت و دانش را سیراب می‌کنند.
پاسداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) این معلم مجاهد نستوه و مخلص در عرصه تعلیم و تربیت، همه ساله فرصت مغتنمی است برای ما تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه وجود و هستی خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده ساز می‌کنند، قدردانی کنيم که به حق تجلیل از تمام انسانیت و خوبی‌ها است.
این مناسبت را بر مجموعه معلمان و اساتید فرهيخته مدارس و دانشگاه‌ها و همه دست‌اندركاران دلسوز نظام تعلیم و تربیت که در راه اعتلای پرورش و آموزش نوگلانِ میهن عزیزمان با هدف ايجاد كشوری الگو در جهت تحقق تمدن نوين اسلامی، خالصانه قدم برمی‌دارند تبریک واین روز راگرامی میداریم
از ویژگی‌های هفته معلم امسال این است که ملت ایران در آستانه يك امتحان بزرگ سیاسی در برابر چشم دوستان و دشمنان و اميدبستگان و بدخواهان خود هستند. اين درست در زمانی است كه اگر چه روند كلی حركت انقلاب و نظام رو به پيش است اما مردم عزيزمان از برخی سوء‌مدیریت‌ها در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه در حوزه اقتصاد و معيشت رنج می‌برند. بسیاری از دردهای کنونی جامعه نظیر بیکاری، اعتیاد، طلاق، تأخیر در امر ازدواج و همه و همه، ریشه در برخی سوء مدیریت مسئولان همان بخش‌ها دارد، چرا كه موفقيت‌هاي متعدد نشان دهنده حسن مديريت در كلان نظام است.
لذا، انتخابات پیش رو، بهترين فرصت است تا مردم و به ويژه معلمان با انتخاب مديران اجرايی انقلابی، جهادی و خستگی ناپذير كه نگاهشان به ظرفيت‌هاي كشور و ملت باشد نه صدقه بيگانگان، گام مهمی در رفع اشكالات بخش‌هاي نامطلوب بردارند.
بديهی است كه پرتوافكني چراغ روشنگری و «نفس طيب» معلمان گرانقدر، نسبت به حضور حداكثري و نيز انتخاب گزينه اصلح توسط آحاد ملت تأثيری شگرف در نتيجه انتخابات خواهد داشت، همان گونه كه به تجربه ثابت شده معلمان ارجمند همواره با احساس مسئولیت انقلابی به این امر مبادرت می‌ورزند.
در پایان ضمن گرامیداشت هفته معلم و همچنین هفته بسیج فرهنگیان به همه زحمتکشان سنگر تعلیم و تربیت به ویژه معلمان و دبیران گرامی آرزوی توفیقات روزافزون ايشان را در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آرزومندیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی
سروان پاسدارقاسم گوروی

ارسال نظرات
پر بیننده ها