خبرهای داغ:
جلسه ی تعامل بسیج سازندگی ناحیه ی شوش با دارالقران اداره ی تبلیغات اسلامی در قالب تشکیل گروه های جهادی به منظور «توسعه ی فرهنگ قرآنی »در دفتر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۳۸۵۸۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

 هم زمان با روزجهانی کارگر با حضور «حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ، برادر پاسدار هادی فرخی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ی شوش و سید اسماعیل موسوی رئیس شورای جهادی شهرستان شوش» به منظور تشکیل گروه های جهادی در راستای توسعه ی فرهنگ قرآنی بین دارالقرآن تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه ی شوش تفاهم نامه ای منعقد گردید .
مسئول سازندگی سسپاه ناحیه ی شوش در این راستا گفت : در راستای تدابیر امامین انقلاب اسلامی به منظور تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب اسلامی و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای «نشر فرهنگ اسلامی و نشر فرهنگ قرآنی، توسعه، تعمیق و ارتقا فعالیت‌های قرآنی، خودسازی در بین جوانان و آحاد جامعه و همچنین ارتقا معنویت در بین جهادگران» و به منظور استفاده بهینه از «منابع، ظرفیت‌ها و امکانات» و در راستای «توسعه ی همکاری‌ها و تعاملات فرهنگی، علمی، آموزشی، پژوهشی و …» با هدف زمینه سازی‌های لازم و بهره‌مندی از تجارب و ظرفیت‌های موجود و مورد نیاز طرفین و در جهت تحقق بخشیدن به اهداف مشترک این تفاهم‌نامه فی‌مابین «دارالقرآن الکریم، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شوش و ازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه ی شوش با اهداف « ایجاد و توسعه همکاری‌های مشترک در تمام زمینه‌های قرآنی، جهادی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با در نظر گرفتن امکانات دو طرف. منعقد می‌شود.
وی افزود : « نشر فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه ـ توسعه، تعمیق و ارتقا فعالیت‌های قرآنی در جامعه ـ ارتقاء معنویت در بین آحاد جامعه و مخصوصاً جوانان ـ تشکیل گروه‌های جهادی در جامعه قرآنی و انجام فعالیت‌های قرآنی توسط گروه‌های جهادی »موضوع های مدنظر در این تفاهم نامه می باشد .
حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار شهرستان شوش به تعهدات دارالقرآن اشاره کرد و یادآور شد : امیدوارم این تفاهم نامه باعث شود که جوانان و نوجوانان با تشکیل گروه های جهادی بیش از پیش با قرآن مأنوس شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها