خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شخصیت برجسته شهید مطهری باید در جامعه شناخته شود.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۷۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت مقام شهید استاد مطهری، اظهار کرد: شهید استاد مطهری دشمن را در هر شرایطی تشخیص می داد و به خطوط و راه‌های نفوذ آنان علم داشت به طوری که بصیرت و دشمن شناسی این شهید بزرگوار باعث شد تا دشمنان ایشان را به شهادت برسانند.

وی ادامه داد: استاد مطهری، شهید راه بصیرت، از جمله کسانی بود که همواره بر موضوع بصیرت دینی تاکید کرده است و آن را لازمه شکوفایی و رسیدن به کمال آدمی می داند.

این مسئول تصریح کرد: استاد شهید مطهری همچون چراغی فروزان و مشعل نورانی، سرمشق و اسوه آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و تشنگان معارف ناب الهی قرار گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است که بخش اعظم برکات این ماه در رابطه با قرآن است و در این ماه باید بذر دستورهای نورانی این کتاب آسمانی را در مزرعه دل ها بکاریم.

متین گفت: ماه مبارک رمضان در حقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار بوده که به منظور شستشوی وجودمان از گناهان به ما اعطاء شده است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) ضمن عرض خیرمقدم گویی،  گزارشی از فعالیت‌های یک ساله مجموعه عقیدتی سیاسی لشکر ارائه کرد.

در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی و هادیان سیاسی با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات