مراسم تجلیل و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج کنارک برگزار شد

کنارک-به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۶۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج کنارک برگزار شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنارک در این مراسم گفت: هفته‌ی عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتخاب الگویی مانند شهید آیت‌الله مرتضی مطهری که امام بزرگوارمان وی را درخت پرثمرش نامید و فرزند عزیزش خواند، یکی از این ستاره‌های درخشان است که با درآمیختن عمل با ایمان، و اخلاق با عرفان، برهان با قرآن، علم با حکمت، و نیز امتزاج هدایت جامعه با شهادت خویش، از خود چهره‌ای تابناک برای راهنمایی جامعه ظلمت‌زده عصرش ساخت، و همانند شمعی خود بسوخت و پیرامون خود را با شعاع انوار تابناکش، روشن و کرد برای مربیان عقیدتی سیاسی این نهاد مقدس یکی از بهترین انتخاب‌ها بود.

حجت الاسلام بامری یکی از عوامل اقتدار سپاه پاسداران را تعبد مبتنی بر تعقل و تقوای دینی و معنویت دانست و افزود: همه توفیقات تا به حال در پرتو معنویت و پیوند با ارزش‌ها و فضایل دینی حاصل شده است؛ و باید همه‌ی ما در کنار ارتقای آمادگی‌های نظامی و ابزارها، بیشترین همت خود را برای تقویت و ارتقای این عامل ممتاز و تعیین‌کننده، یعنی معنویت فردی و سازمانی روز به روز بر ارتقا و تعمیق آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار براتعلی صالحیضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنارک از عملکرد خوب این نهاد در تعلیم و تربیت اعتقادی و معنوی کارکنان این ناحیه گفت: در میان همه نهاد‌های جامعه، تعلیم و تربیت، نهادی بنیادی و اساسی است که نقش منحصر به فردی دارد و تمام نهاد‌های اجتماعی دیگر به آن وابسته است.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک افزود: تعلیم و تربیت، رسالت اصلی انبیاست، و این خود نشاندهنده جایگاه مهم و غیر قابل انکار نهاد تعلیم و تربیت در سعادت و پیشرفت هر جامعه به سمت آرمان‌های خود است.
 
این مسئول بیان کرد: سپاه عهده دار تربیت پاسدارانی است که مأموریت اصلی آن‌ها دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن است.
 
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مربیان برتر عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج کنارک تجلیل و قدر دانی شد.
ارسال نظرات