خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه هشترود گفت: مهم ترین ویژگی شهید مطهری تکلیف گرا و با بصیرت بودن این شخصیت والا بود.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۲۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مالک ناجی در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در جمع کارکنان، مربیان و هادیان سیاسی سپاه هشترود، با اشاره به ویژگی های بارز شهید مطهری افزود: مطهری به عنوان بزرگترین مسئله شناس و دشمن شناس بود که کتاب‌ها و وصیت نامه این شهید ذخیره گرانبهایی برای آموزش و پرورش در جهت هدایت جامعه  محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقام معلم آنقدر والاست که همه ملک و مالائک به این مقام و جایگاه درود می فرستند چراکه کسی علم و دین را آموزش می دهد مورد توجه خدا و پیامبران الهی است، اگر معلمین و مربیان عزیز کشور ادامه و رهرو تفکرات شخصیتی استاد شهید مطهری باشند بی شک جامعه به راه سعادت اعلی خواهد رسید.

ناجی اضافه کرد: رسالتی که بر عهده معلمان و مربیان آموزشی است وظیفه ای بسیار سنگین و مهمی است به این دلیل که زمان جنگ فیزیکی دیروز به جنگ نرم و فکری امروز تبدیل شده است و معلمان به عنوان عرصه داران و افسران پیش رو این جنگ نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت جنگ نرم امروز تا کانون گرم خانوده ها از طریق ماهواره ها و شبکه های اجتماعی و ... نفوذ کرده است و نقش معلمان در مقابله با جنگ نرم حائز اهميت است كه نقش روشنگر آن‌ها برای دانش آموزان بسيار اساسی است، معلمان می‌توانند ادراك مناسب از وضعيت موجود را به دانش آموزان خود منتقل كنند.

ارسال نظرات