خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

کتاب‌های شهید مطهری سرمایه‌های معنوی برای ما است

بهار- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: کتاب‌های شهید مطهری سرمایه‌های معنوی برای ما و همچنین منابعی برای تحقیق و تفحص دانش پژوهان در رشته‌های گوناگون اعتقادی علمی و معارف اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۲۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

کتاب‌های شهید مطهری سرمایه‌های معنوی برای ما استحجت‌الاسلام محمد ولی دارابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری کسی بود که در اوایل انقلاب با زحمات بسیار در زمینه‌های مبارزه با عقاید انحرافی و همچنین آموزش و تبلیغ معارف دین توانست کمک فراوانی را به نظام جمهوری اسلامی و خط امام (ره) کند.

وی با بیان اینکه این استاد بزرگوار با توجه به شرایط زمان روش مبارزه‌ای را با دشمنان برگزید، افزود: این روش مبارزه استاد بر پایه‌های علم و دانش و معارف دین نهاده شده بود که با نبود استاد مطهری برخی از شبهات و انحرافات اعتقادی باعث تشویش خاطر مردم و سست شدن اساس انقلاب و فرو پاشی تفکرات دینی می‌شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: ایشان در این زمینه کتاب‌های فراوانی را نوشته‌اند که این کتاب‌ها سرمایه‌های معنوی برای ما و همچنین منابعی برای تحقیق و تفحص دانش پژوهان در رشته‌های گوناگون اعتقادی علمی و معارف اسلامی هستند.

وی ادامه داد: می‌توان استاد مطهری را از بزرگ‌ترین دانشمندان و متفکران اسلامی نامید که عمر شریف خویش را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و دفاع از شریعت اسلام گذراند.

دارابی اظهار داشت: سالروز شهادت ایشان را روز معلم نامیدند تا یاد و خاطره ایشان و همه معلمانی که همچون چراغ‌های هدایت بر ظلمت‌های جهل تابیدند و راه سعادت را به مردم نشان دادند در اذهان مردم ماندگار بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار