در آئین بزرگداشت و تجلیل از مقام معلم بیان شد؛

پیشرفت جامعه با تلاش معلمین تحقق می یابد

آئین بزرگداشت و تجلیل از مقام معلم با حضور سردار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۴۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت یاد وخاطره علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم،از مسئولان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی استان برای هماهنگی برگزاری این مراسم قدردانی کرد و گفت: آبادانی ، پیشرفت و سعادت جامعه با تلاش معلمین تحقق می یابد.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه نزول قرآن گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم در این ایام و ساعات که هفته معلم است در جمع مسئولین آموزش و پرورش حضور پیدا کردیم ، این حضور نشان اهمیت مجموعه سپاه به مجموعه آموزش و پرورش و فرهنگیان عزیز دارد.

یادگار سالهای دفاع مقدس با اشاره به شهدای استان چهارمحال و بختیاری افزود: در مجموع 2440 شهیدی که در استان چهارمحال وبختیاری داریم 4هزار معلم شهید فرهنگی و 36هزار دانش آموز هستند.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به ارزش کار معلمین اشاره و اظهار کرد: آبادانی، پیشرفت و سعادت جامعه با تلاش ارزشمند معلمین و اساتید محقق می شود .

وی به الگو گیری بسیاری از دانش آموزان از معلمین اشاره کردو ادامه داد: دانش آموزان حسن خلق، بصیرت ، شجاعت و شهامت را از معلمین و اساتید خود الگو می گیرند، معلمین عزیز به عنوان افسران میدان، نقش بسیار ارزشنمدی دارند.

سردار اکبری همچنین با اشاره به این ایام و اوج گیری ویروس منحوس کرونا گفت: از همان اول بنده شاهد بودم شرایط به طوری بود که این آمادگی وجود نداشت و مرور زمان با برنامه ریزی و با استفاده از ظرفیت ها، خیلی طول نکشید که معلمین عزیز با ایجاد فضای مجازی با دانش آموزان ارتباط برقرار کردند و در بعضی از مناطق  و قسمت ها  به دلیل اینکه امکانات فضای مجازی فراهم نبود معلمین عزیز با ایثارگری و فداکاری به رسالت خود عمل کردند.

یادگار سالهای دفاع مقدس به کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود:معلمین عزیز در کمک های مومنانه خوش درخشیدند، از مواسات و کمک مومنانه غافل نشدند بارها در سطح استان با کمکهای خدا پسندانه خود به یاری نیازمندان شتافتند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی رییس اداره کل آموزش و پرورش استان، سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و تجلیل از مدیرکل آموزش و پرورش به نمایندگی از همه معلمان استان از دیگر برنامه های این آیین بود. 

ارسال نظرات