زاهدان-۸۱۵ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به‌ همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۷۶۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی،  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که بسیج از ابتدای ویروس کرونا در جهت خدمت رسانی به نیازمندان در میدان عمل حضور داشته و همچنان نیز حضور دارد گفت: بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان رسالت خود دانسته تا در این شرایط بد اقتصادی حامی نیازمندان و محرومان باشد.
 
وی افزود: به همین منظور در راستای ارائه خدمت بی منت به قشر کارگری ۸۱۵ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به‌ همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان در اقصی نقاط سیستان وبلوچستان توزیع شد.
 
مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان بیان کرد: در این راستا از ابتدای سال تاکنون به همت بسیج کارگری و کارخانجات استان و همکاری سازمان‌های وابسته، تعداد ۸۱۵ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است و این اقدام خداپسندانه همچنان تداوم دارد.
 
وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا که به علت قدرت سرایت بیماری کسب و کار‌ها تعطیل شد، کارگران با رعایت پروتکل‌ها و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی با کادر درمان همکاری کرده و در رزمایش کمک‌های مومنانه خوش درخشیدند.

سرهنگ قورزایی گفت: اجرای طرح شیفت ایثار توسط کارگران در واحد‌های تولیدی و کارخانجات استان یکی از اقدامات این قشر زحمتکش برای پیوستن به رزمایش کمک‌های مومنامنه بوده است.


مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان خاطر نشان کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی حتی توان تولید سیم خاردار را نداشتیم و دشمن ما نیز آن‌ها را تحریم کرده بود، اما امروز به برکت نظام و انقلاب و همچنین مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و به مدد توان بالای علمی جوانان به قله‌های افتخاری از دانش و خوداتکایی رسیده‌ایم که دشمن را به هراس و لرزه انداخته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات