معاونت فرهنگی اجتماعی بسیج اساتید گیلان در ماه ضیافت الهی طرح تقسیم نان صلواتی در مناطق محروم گیلان را با نام «شهدا حساب کردند » برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۱۴
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید استان گیلان در ماه رمضان و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، پویش تقسیم نان صلواتی در مناطق محروم گیلان با نام « شهدا حساب کردند » را  راه اندازی می‌نماید. در این راستا این قرارگاه پیامی را به استادان گیلانی ارسال نموده است.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن رحيم


شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ


رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمي امام خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی در محفل انس با قران که در اولین روز ماه مبارک رمضان امسال برگزار شده با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا ويروس براي برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان ماه احسان و دستگیری از نیازمندان است که باید در شرایط کرونایی اهتمام به نهضت مواسات و کمکهای مؤمنانه چندین برابر شود و به اوج خود برسد.»

سازمان بسيج اساتيد استان گيلان در نظر دارد

با دعوت از همه اساتيد دانشگاه‌هاي استان گيلان به مشارکت در پویش همدلی و کمک مومنانه در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) و کمک به خانواده‌های بی بضاعت ومحروم در  ماه مبارک رمضان اقدام نمايد.

اميدواريم کمک‌های خداپسندانه این روز‌ها باعث کاهش مشکلات خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا ویروس گردد.

شما اساتید گیلانی می‌توانید مبالغ اهدایی خود را به شماره کارت 6104337587060672 بانک ملت به نام کیوان میرزایی فشالمی واریز و فیش واریزی را به شماره 09102199693 در واتساپ ارسال فرمایید.

لبیک استادان گیلانی به فرمایش رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج گیلان

ارسال نظرات