خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در بازدید از توزیع 300 بسته معیشتی توسط گروه جهادی جهانتاب:
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس، در بازدید از توزیع یکصد بسته معیشتی توسط گروه جهادی جهانتاب، آنرا نمونه یک گروه جهادی رسانه‌ای موفق دانست و گفت: گروه‌های رسانه‌ای امیدآفرین به مردم و مطالبه گر از مسئولین باشند.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۶۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

اسماعیل قزلسفلی مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در حاشیه بازدید از توزیع 300 بسته معیشتی توسط گروه جهادی رسانه ای جهانتاب در شیراز در گفتگو با خبرنگاربسیج اظهار داشت: در آستانه شب های نورانی قدر و هفته بسیج سازندگی، چهارمین مرحله نهضت کمک‌های مومنانه در قالب طرح سفره کریمانه اهل بیت با محوریت رده های بسیج و گروههای جهادی در سراسر استان فارس آغاز شده است.
وی تصریح کرد: همزمان با شب نورانی قدر، در بیش از ۴۰ نقطه استان، کمک‌های مومنان را به صورت متمرکز و در بیش از ۲۰۰ نقطه هم به صورت غیر متمرکز توسط گروه های جهادی و پایگاه‌های مقاومت، مثل همین برنامه‌ای که در مسجد الزهرای شیراز به همت نیروهای جهادی رسانه‌ای جهانتاب دنبال می‌شود، همزمان در حال اجرا است.
قزلسفلی با یادآوری این که در سال گذشته در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، گروه‌های جهادی، خیرین، و مردم در رزمایش کمک مومنانه پای کار آمدند و در موضوعات مختلف وارد شدند، افزود: ضدعفونی کردن معابر و اماکن، کنترل ورودی و خروجی شهر ها، بسته های معیشتی و بهداشتی، اطعام با غذای گرم، تهیه و توزیع لوازم آموزشی و کمک آموزشی، پوشاک، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، ساخت و بهسازی منازل محرومین، نذر خون و نذر حیا، در استان فارس هم شکل گرفت و در ماه مبارک رمضان تمرکز بر بسته های معیشتی بوده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس معتقد است که در ایران اسلامی، یک مسابقه خدمت‌رسانی شکل گرفته که استان فارس در این مسابقه سربلند بیرون آمده و به اذعان همه ی کسانی که از دور نظارت می‌کنند، فارس با همت خیرین و مردم، و پرچمداری گروه‌های جهادی، پیشتاز این عرصه است.
وی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر نقش رسانه و گروه‌های جهادی رسانه‌ای در این حرکت عظیم تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ۱۱ مرداد ۹۸، ۹ توصیه به گروه‌های جهادی داشتند که یکی این بود که کارهای خوب خود را به صورت هنرمندانه به اطلاع عموم مردم برسانید ایده گروه‌های جهادی رسانه‌ای از آنجا شکل گرفت تا بتوانیم همه این تلاش ها و زحمات را در حوزه ها و عرصه های مختلف، در جهت امیدآفرینی به اطلاع عموم مردم برسانیم.
قزلسفلی گفت: نقشی که گروه‌های جهادی رسانه‌ای می‌توانند ایفا کنند در دو بحث مطرح می‌شود: یکی اینکه واقعا امید آفرینی کنند و مجموعه این تلاش ها را به نحو احسن به تصویر بکشند؛ و دیگر مطالبه گری از مسئولین در حوزه های مختلف است، چرا که این مطالبه گری قطعاً برای مسئولین اولویت ذهنی ایجاد کرده و آنها را به سمت حل مسائل مردم، خصوصاً نیازمندان و محرومین سوق می دهد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس با اشاره به اینکه گروه های جهادی امروز حوزه‌های مختلف به یک بلوغی رسیده اند، تاکید کرد: گروههای جهادی رسانه ای هم کم کم دارد شکل بهتری می‌گیرد که در جای خود باید به ساماندهی آنها هم برسیم تا بتوانیم در قالب یک جبهه رسانه‌ای، به این مهم بپردازیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها