برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در سپاه بجستان

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و در هفته معلم نمایشگاه کتاب از اثار شهید مطهری در ناحیه مقاومت بسیج بجستان دایر شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۸۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
 ستواندوم پاسدار مصطفی درویش؛ مسئول عقیدتی و فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری نمایشگاه کتاب از اثار شهید مطهری در محل نماز خانه این ناحیه خبر داد

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب اثار شهید مطهری اشنایی هرچه بیشتر پرسنل سربازان وبسیجیان با تالیفات ارزشمند شهید مطهری و همچنین ترویج وتوسعه فرهنگ کتاب خوانی در میان همکاران و و سربازان عنوان کرد.

وی بیان کرد: باتوجه به فرمایش  رهبر معظم انقلاب «باید با برنامه ریزی زمینه‌ای فراهم شود که طلاب، دانشجویان و نسل جوان، دوره کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه نمایند».

مسئول عقیدتی و فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: در حال پیگیری برای دریافت کتاب‌های سطوح چهار گانه سیر مطالعاتی بینش مطهر از دبیرخانه این طرح هستیم تا  این طرح را در ناحیه عملیاتی کنیم.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه که در ان کتاب‌های سطح یک طرح مطالعاتی بینش مطهر شامل مسئله نفاق، سیره امیرالمومنین، امربه معروف ونهی از منکر، مهدویت، ازادگی بندگی، خدا در زندگی انسان، تبلیغ، نهضت حسینی، سیره نبوی، ازادی انسان، و سیره معصومین است تا پایان هفته جهت استفاده همکاران و سربازان دایر خواهد بود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار