خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)

شب قدر از موهبت‌های خدا بر مسلمانان است و هیچ یک از امت‌های پیشین از این موهبت برخوردار نبوده اند

حجت الاسلام شریعت نژاد با اشاره به فضایل، برکات و عظمت شب‌های قدر گفت:شب قدر از موهبت‌های خدا بر مسلمانان است و هیچ یک از امت‌های پیشین از این موهبت برخوردار نبوده اند.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۰۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل شریعت نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: شب قدر شب ویژه رحمت الهی و آمرزش گناهان است و شیطان در این شب به غل و زنجیر کشیده شده و در‌های بهشت برای مومنان باز می‌شوند.

وی ضمن اشاره به سوره‌های قدر و دخان افزود: شب قدر شب نزول قرآن و مقدر شدن امور یکساله انسان هاست و بهترین اتفاق‌ها با دعای ما رقم می‌خورد و ما در موفقیت‌ها و جلوگیری از بدی‌ها تاثیرگذار خواهیم بود.

حجت الاسلام شریعت نژاد ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و اشاره به مقام والای شهید مطهری خاطر نشان کرد: جریان‌های مذهبی نقش مهمی در شکل گیری، رشد و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند؛ جریان‌هایی که با کمک شخصیت‌های طراز اول به بار نشست، این شهید بزرگوار از جمله این افراد بود که به عنوان یکی از معتمدان اصلی امام خمینی (ره) از هیچ کوششی برای پیروزی نهضت اسلامی دریغ نکرد؛ لذا یکی از نیاز‌های جامعه امروز ما این است که باید شخصیت وی را از نو شناخت.
 
انتهای پیام/اسماعیلی
ارسال نظرات
آخرین اخبار