آئین تجلیل از مربیان، مدیران و معلمین نمونه بسیجی حوزه های بسیج 711عماریاسر و 712خواهران شهرستان نظرآباد به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۱۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آئین تجلیل از مربیان، مدیران و معلمین نمونه بسیجی حوزه های بسیج 711 عماریاسر و 712 خواهران شهرستان نظرآباد به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلم و نامگذاری این روز در سپاه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن بیان ضرورت بنیه اعتقادی و معنوی در طول چهار دهه در مجموعه بسیج، افزود: امروز رمز موفقیت بسیج در عرصه های مختلف تکیه برسلاح ایمان است.

حجت الاسلام و المسلیمن رسولی عنوان کرد: ایمانی که با تکیه بر معارف اسلامی و قرآنی توانسته است، بسیج و بسیجی را بعنوان عنصر موفق، خط شکن  و جریان ساز در کشور معرفی کند.

وی خاطر نشان کرد: هفته معلم فرصتی است در جهت پاسداشت مقام شامخ معلم و همه زحمتکشان امر خطیر تعلیم و تربیت که توانستند این بنیه معنوی و ایمانی را در بین ما بسیجیان نشر و رشد دهند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از مدیران، مربیان و معلمین نمونه بسیجی حوزه های بسیج 711 عمار یاسر و 712 خواهران تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات