افتتاح خط تولید بتن در زنجان/پروژه مسکن گلشهر ۳۰ ماهه احداث می‌شود

مدیر کل بنیاد مسکن زنجان با اشاره به اینکه پروژه مسکن گلشهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال انجام است، گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ۳۰ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ رضا خواجه‌ای در حاشیه بازدید از پروژه طرح اقدام ملی مسکن ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان و افتتاح خط تولید بتن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه مسکن گلشهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال انجام است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ۳۰ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
افتتاح خط تولید بتن در زنجان/پروژه مسکن گلشهر ۳۰ ماهه احداث می‌شود

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه حجم بتن‌ریزی پروژه گلشهر زنجان ۲۴ هزار متر مکعب است، افزود: تاکنون از این میزان حدود ۵ هزار متر مکعب از سوی بخش خصوصی تامین شده و مابقی از سوی شرکت بنیاد بتن استان با تولید روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مکعب بتن، تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با مساحتی بالغ بر ۵۱ هزار و ۴۳۸ متر مربع در دست احداث است، عنوان کرد: این پروژه دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه‌ای و دو بلوک ۹ طبقه‌ای است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن در سال‌جاری تأمین و تولید مسکن است، افزود: تامین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحد‌های مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار