خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین؛

شهید مطهری، شخصیتی جامع الگوی تراز تربیت انسان کامل است

شهید مطهری دارای حیات طیبه بود و جا دارد آثار و سیره وی به عنوان یک الگوی مناسب برای تربیت انسان کامل مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۲۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

حجت الاسلام کاووس عطایی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین، با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت شهید مطهری، اظهار داشت: این شهید والامقام حکیمی بصیر، آگاه به زمان، دارای وجودی مبارک، شهادتی با سعادت و دارای آثاری پر برکت بود.

وی افزود: شهید مطهری دارای حیات طیبه بود و جا دارد آثار و سیره وی به عنوان یک الگوی مناسب در زندگی تمامی مردم مورد استفاده قرار گیرد.

این مسوول با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) برنامه های متعددی را در هفته عقیدتی سیاسی در دست اجرا دارد، گفت: اعزام مبلغان روحانی به مناطق مرزی شمال غرب، برگزاری کلاس های قرآن برای کارکنان کادر و وظیفه، معرفی آثار شهید مطهری به مخاطبان، برگزاری نمایشگاه کتاب، جزء خوانی قرآن و بسیاری از برنامه های دیگر در این هفته و در راستای تعمیق معنویت در بین کارکنان انجام خواهد شد.

عطایی اضافه کرد: یکی از برنامه های شاخص تیپ، برنامه حکمت مطهر است که علاوه بر معرفی شهید مطهری به اقدامات ایشان در قبل، حین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه روشنگری و انسجام بخشی مردم ایران می پردازد و جامعه هدف این مجموعه را نسبت به عملکرد ایشان آگاه می سازد.

وی با اشاره به ویژگی های آثار شهید مطهری، اظهار داشت: پس از گذشت بیش از ۳۶ سال از شهادت این شهید والامقام همچنان آثار او زنده است و در بین کودکان، نوجوانان، قشر تحصیل کرده و افراد متخصص مورد استفاده قرار می گیرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: شهید مطهری دارای شخصیتی جامع از لحاظ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بوده و توانستند در زمان حیات خود موثر عمل کرده و حتی پس از شهادت هم با آثار خود تاثیرگذاری داشته باشند.

حجت الاسلام عطایی گفت: شهید مطهری در دوران انقلاب اسلامی برای روشنگری و انسجام بخشی به جامعه عملکرد بسیار برجسته‌ای داشت که این اقدامات باید به نحو احسن در بین مردم تشریح شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار