خبرهای داغ:
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر معلم شهید علی حسین راشخوار از شهدای دوران دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان رامهرمز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۳۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

به گزارش بسیج آیین وداع با پیکر پاک و مطهر معلم شهید علی حسین راشخوار دوشنبه شب در شب شهادت امیرالمومنان علی (ع) از محل یادمان شهدای گمنام شهرستان رامهرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

این شهید والامقام در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نایل شد که پیکر مطهر وی پس از ۳۶ سال توسط نیروهای تفحص سپاه پاسداران شناسایی و در هفته ای که به نام معلم نامگذاری شده است به کشور بازگشت.

این شهید والامقام در عملیات بدر جزیره مجنون هورالعظیم به شهادت رسید و ۳۶ سال مفقود الاثر بود و در نهایت خبر تفحص و شناسایی پیکر این شهید والامقام در هفته معلم به خانواده وی اعلام شد.

شهید راشخوار متولد ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۳ در منطقه آبگرمک بخش میداوود شهرستان باغملک بود که پیش از انقلاب نیز سال ها سابقه مبارزاتی با رژیم طاغوت داشت و پس از انقلاب در زمان تحصیل به میدان نبرد حق علیه باطل رفت و در این راه جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

پیکر مطهر این شهید در بهشت زهرای روستای درویشان امامزاده عباسعلی از توابع شهرستان رامهرمز به خاک سپرده شد.

همچنین دوشنبه شب پیکرهای پاک و مطهر شهیدان لطیف شهی زاده، عبدالحمید خبری و غلامحسین خروسی نژاد از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس شهرستان دزفول به حرم مطهر سبزقبا(ع) منتقل شدند که قرار است آیین خاکسپاری این شهیدان بدون حضور عموم مردم و به صورت رسمی در سپاه ناحیه دزفول تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها