فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: مشکل آب شرب شهرستان اشتهارد جزو مواردی است که به صورت مداوم در جلسات مختلف استانی و کشوری مطرح و بر رفع این کبود تأکید می‌شود
کد خبر: ۹۳۳۹۲۴۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه‌ای که با حضور سردار ربیعی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد تشکیل شد، اظهار کرد: امروز رویکرد ما باید رفع نیازهای جدی مردم به ویژه در حوزه آب شرب شهرستان باشد.

مشکل آب شرب شهرستان اشتهارد رفع شود

وی افزود: یکی از مواردی که می‌تواند راهگشا باشد شناسایی و مطالعه دقیق بر روی منابع آبی منطقه است و برآورد هزینه‌هایی که برای تجمیع این منابع باید اختصاص داده شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: مشکل آب شرب شهرستان اشتهارد جزو مواردی است که به صورت مداوم در جلسات مختلف استانی و کشوری مطرح و بر رفع این کبود تأکید می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های هماهنگ و مستمر و همدلی مسئولین هرچه سریع‌تر به منابع آبی پایدار برای این شهرستان دست پیدا کنیم.

گفتنی است، در این جلسه فرماندار اشتهارد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد، رؤسای آبفا و آب منطقه‌ای اشتهارد و کارشناسان حوزه آب نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات