خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز:
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: شهید مطهری در مبارزه با رژیم پهلوی، شیوه نوشتاری و سخنرانی را انتخاب کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۴۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام حاجی‌پور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه، با بیان اینکه مجری کشف حجاب که با دستور رضا شاه انجام شد، محمدرضا پهلوی بود، اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری در مبارزه با این اقدامات، شیوه مبارزه را نوشتاری و سخنرانی‌های مختلف انتخاب کرد تا در جامعه روشنگری کند .

به گفته وی، کتاب مسئله حجاب و حقوق زن در اسلام از نمونه‌های نوشتاری این مبارزه است.

 حجت‌الاسلام حاجی‌پور، یکی دیگر از خصوصیات شهید مطهری را مطلب داشتن برای همه اقشار جامعه دانست و ادامه داد: کتب استاد شهید مرتضی مطهری در ۱۲ محور است که یکی در قالب سیره معصومین است و دیگری اخلاق و تربیت و بخش دیگر، اجتماعی و سیاسی است.

 به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز، محور چهارم کتابهای استاد شهید مرتضی مطهری، گفتارها و محور پنجم زن در اسلام است.

اصول اعتقادات و تاریخ محورهای ششم و هفتم است که حجت الاسلام حاجی‌پور به آن اشاره کرد و افزود: محور دیگر، فلسفه تاریخ و دیگری آشنایی با علوم اسلامی است.

 تفسیر، اقتصاد، شناخت، و در نهایت یادداشت‌های وی، از دیگر محورهای کتب شهید مطهری است که وی به آن اشاره کرد.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم، از هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار