خبرهای داغ:
فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۷۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی بیانیه مشترکی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و مصادف شدن این ایام با ماه مبارک رمضان، را گرامی می داریم.

 

این هفته ، فرصتی برای بهره‌گیری از عالمان و بزرگان نظام جمهوری اسلامی به منظور تقویت پایه‌های انقلاب است و در واقع این هفته فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش‌های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل به عمل اید.

 

اهمیت ساخت و تربیت سرمایه انسانی در سپاه پاسداران در دهه پنجم و گام دوم انقلاب اسلامی ایجاب می‌کند تمام اندیشه‌ها، تجربیات ارزشمند تعلیمی و تربیتی، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای تحول اثربخش نظام تعلیم و تربیت، متناسب با شرایط و اقتضائات کنونی، شناسایی و به‌کارگیری شود.

 

12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز معلم و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است و فلسفه نامگذاری سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه را ناشی از پیوند عمیق پاسداران انقلاب اسلامی با افکار و شخصیت نافذ و جریان ساز آن فیلسوف بزرگ و اندیشمند فرزانه است.

 

بی تردید بالندگی و سلحشوری مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های پُر خطر مأموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی چون استاد مطهری(ره) است که تربیت یافته واقعی مکتب ولایت فقیه و خمینی کبیر (ره) محسوب می شود.

 

، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان و معلمین و بسیحیان، توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

فرماندهی و نمایندگی سپاه ناحیه پاوه

ارسال نظرات