خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲ تن موسیر قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۴۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
کشف ۲ تن موسیر قاچاق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ تن موسیر قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شد، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اولویت بودن ماموریت مبارزه با قاچاق کالا، تصریح کرد: به منظور توفیق در «پشتیبانی و حمایت از تولیدات داخل» این روند قاطعانه در دستور کار قرار دارد.

* دستگیری ۲ سارق دریچه‌های آب و گاز در ملایر

وی ادامه داد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های آب و گاز در شهرستان ملایر که موجب ایراد خسارت مالی به ادارات دولتی و نارضایتی شهروندان شده بود، ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران با یک هفته تلاش شبانه روزی سرنخ‌هایی از مخفیگاه سارق به دست آوردند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این سارق به همراه همدستش دستگیر شدند.

سلگی با اشاره به این که تعداد دریچه‌های سرقت شده حدود ۱۵۰ عدد مربوط به شرکت آبفا و ۲۰۰ عدد مربوط به شرکت گاز بوده و ارزش ریالی اموال سرقتی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: متهمان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۰ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به این که برخورد با سارقان در اولویت کار پلیس قرار دارد، گفت: شناسایی سارقان حرفه‌ای نمایانگر عزم جدی پلیس در کشف جرایم است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات