خبرهای داغ:
همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۶۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، اولین جلسه هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید استان همدان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و از خود گذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، گفت: احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سرداران و شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش ما بر این است که کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، گفت: شهدای ما با تبعیت از ولایت و با اخلاص در مسیر تعالی اسلام و انقلاب حرکت کردند، ما نیز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا راه را گم نکنیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات