اردوی جهادی سه روزه به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۸۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف تجهیز، اجرای ایزوگام و سرامیک حمام و روشویی یک منزل خانواده کم بضاعت در شهر سرخه با تلاش بسیجیان و جهادگران به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه برپا شد.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه اجرای این اردو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه و با توجه به بحران ویروس کرونا، از جمله فعالیت های بسیج به غیر از تهیه و توزیع بسته های معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی است.

وی افزود: باتوجه به مناسب نبودن حمام یکی از خانواده ها اقدامات لازم به همت جهادگران جهت تجهیز، اجرای ایزوگام و سرامیک حمام و روشویی با هدف دستگیری از این خانواده به مدت سه روز انجام گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به استقبال خانواده ها از اردوهای جهادی بسیج که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله) از نمونه های بارز اقدام عملی انقلابیگری است، گفت: سه نفر از بسیجیان در این اردوی جهادی شرکت کردند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: این اردو توسط سه تن از اعضای گروه جهادی امام حسین(ع) سرخه و باحمایت وپشتیبانی بسیج سازندگی ناحیه سرخه در راستای جهاد خدمت رسانی به محرومین انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها