خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود گفت: حضور حداکثری در انتخابات مشت محکم بر دهان دشمنان است که تامین امنیت کشور را نیز ببار می آورد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۹۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهر نظرکهریزی هشترود افزود:حضور حداکثری در انتخابات پیش رو رخدادی مهم است باید به عنوان گفتمان قالب و اثرگذار در تمام بخش های جامعه دنبال شود.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بیانگر اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران در عرصه بین المللی است و انتخابات در کشور انتخاب بین صالح و اصلح است. حضور حداکثری در انتخابات جلوه اقتدار ملت ایران در عرصه بین المللی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود با تاکید بر مشارکت آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: شرکت در انتخابات فقط انداختن رای در صندوق نیست بلکه حضور گسترده مردم نشانه اقتدار، وفاداری، اهتمام و توجه آنان سرنوشت کشور و پاسخی محکم به توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه ملت ایران باید بدانند که در کارزار انتخابات توسط دشمنان نظام اسلامی، امید و شانتاژ جدیدی به آن ها برا ی عدم شرکت در این آوردگاه صورت می گیرد، تصریح کرد: این ملت با حضور آگاهانه خود در انتخابات پیش رو،امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند و شرکت در انتخابات برای همه ما ایرانی ها وظیفه است، زیرا سرنوشت ما در این انتخابات تعیین می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها