خبرهای داغ:

بیانیه جامعه مدرسین در آستانه روز جهانی قدس

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ۷ بندی بار دیگر همراه با سایر موحدان آزادی خواه جهان، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ۷ بندی بار دیگر همراه با سایر موحدان آزادیخواه جهان، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کرد.

متن بیانیه جامعه مدرسین بدین شرح است:

۱- فلسطین از بحر تا نهر باید از لوث وجود غاصبان صهیونیست پاک شود و این مهم در پی مجاهدت‌ها و مبارزات قهرمانانه ملت فلسطین ان شاء الله به‌زودی محقق خواهد شد.

۲- حضور شوم صهیونیست‌ها علاوه بر فساد و خونریزی در قدس برای صلح و امنیت منطقه یک مسأله خطرناک و بحران‌آفرین است.

۳- ملت غیور فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی امروز با گذر از تجربه تلخ سازش و اعتماد به غرب، روی به‌سوی مقاومت فعال و قهرمانانه آورده‌اند. امروز موشک‌های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است و به کابوسی مداوم برای آنان تبدیل‌شده است.

۴- شکاف‌های عمیق اجتماعی و سیاسی و همچنین بطلان تصورات شکست‌ناپذیری اسرائیل امروز این رژیم نامشروع را تا لبه پرتگاه سقوط کشانده است و ادامه جهاد، مبارزه و انتفاضه‌ی اسلامی نابودی این شجره ملعونه را تسریع خواهد کرد.

۵- اقدامات تخریبی و تلاش‌های سوء صهیونیست‌ها در مواجهه دزدانه و نیابتی با ملت غیور ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و خون شهدای هسته‌ای و شهید فخری زاده با انتقام‌های سخت پاس داشته خواهد شد.

۶- ملت بصیر و مؤمن ایران در سایه هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی شناخت عمیقی از استکبار و اذنابش در منطقه و جهان دارد. این دشمن‌شناسی و بصیرت، ایران را قدرتی منطقه‌ای و قابل اتکا برای مظلومان قرار داده است.

۷- در اینجا لازم می‌دانیم به کسانی که صحنه میدان را در مقابل دیپلماسی قرار می‌دهند و میدان را مانع موفقیت دیپلماسی جلوه می‌دهند؛ یادآوری کنیم که اگر دیپلماسی و مذاکره می‌توانست به تنهایی مشکلات را حل کند امروز مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی آزاد شده بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار