جلسه تصویری هماهنگی چهارمین مرحله نهضت سراسری کمک مومنانه و مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مقارن با ایام شهادت حضرت علی علیه السلام در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۲۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی علیه السلام گفت:برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد  ستادهای استانی تشکیل و رصد انجام بگیرد.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در ادامه با تجلیل از بسیج ورزشکاران و بسیج حقوقدانان که در اقدامی ارزشمندی همزمان با ایام عیدنوروز پنج نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را آزاد کردند، افزود: تا عید فطر امسال انشالله ۱۵نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با پیگیری بسیج کارگری ۱۱ نفر و شش نفر هم با مشارکت شرکت ورق فولاد استان آزاد خواهند شد.

وی به تعداد زندانیان آزاد شده در سطح استان با همکاری بسیج اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۲۶نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند انشالله بنا داریم تا پایان ماه مبارک رمضان این آمار به ۴۱ نفر برسد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه خانواده این زندانیان چشم به راهند کمک های خداپسندانه هستند،افزود: همچنین ۲۷۰ بسته‌معیشتی و ۴۲ کارت هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی به خانواده این عزیزان اهدا شده است.

در آغاز این مسئول سازمان بسیج حقوقدانان به بخشی از اقدامات انجام شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج حقوقدانان با همکاری بسیج کارگری تعداد ۲۱ نفر از زندانیان استان چهارمحال و بختیاری را آزاد کردند

سرهنگ پاسدار غفور عباسپور افزود: با اعزام سه گروه جهادی در زندان های استان با استفاده از وکلای مجرب بسیجی به ۱۲۰ نفر از زندانیان مشاوره حقوقی رایگان داده شد و به زندانیان زن استان کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی هدیه شد.

وی به اهداء کمک های مومنانه اشاره کرد و ادامه داد:بسته های معیشتی، کمک مومنانه به خانواده های زندانیان معسر و نیازمند توزیع شد.

ارسال نظرات