خبرهای داغ:

توزیع غذای گرم نذری در میان نیازمندان هندیجان

باهمت گروه های جهادی غذاهای گرم نذری و بسته های معیشتی در میان نیازمندان هندیجان توزیع نمودند.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۲۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام علی علیه السلام اظهار داشت: به مناسبت شب های قدر، تعدادی بسته های کمک معیشتی و پرس غذاهای گرم با همت و تلاش ارزشمند گروه های جهادی خواهران ام المصائب پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه س و ریحانه النبی پایگاه حضرت زینب س و شهید خرازی و شهید سلیمانی و شهید علی هاشمی پایگاه مقاومت بسیج حضرت صاحب الزمان عج و شهید عزیز گشتیل پایگاه مقاومت بسیج شهید سنامیری در شب های قدر در میان عزاداران و نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع نمودند.

 

وی افزود : بصورت روزانه در ماه مبارک رمضان بسته های کمک معیشتی همراه با وسایل بهداشتی در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع می شود و با بررسی و شناسایی خانه های محروم پرس غذای گرم به آنها اهداء می شود که همچنان ادامه دارد.

 

وی بابیان رزمایش کمک مومنانه در شهرستان هندیجان گفت: با تلاش ناحیه سپاه و گروه های جهادی بسیج رزمایش کمک مومنانه بصورت هماهنگ و برنامه ریزی شده بسته های کمک معیشتی در میان خانواده های تحت پوشش و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان توزیع شدند.

 

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : خدمت رسانی به محرومین افتخاری بزرگ است که انشاله تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا با جدیت در شهرستان هندیجان ادامه دارد و با یاری خداوند هر کمکی برای رفاه حال مردم باشد سپاه و بسیج به همراه گروه های جهادی پای هستند.

وی بااشاره به تست کرونا در هندیجان بیان کرد : بسیجیان در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تست رپید کرونا در بیمارستان و مرکز شبکه بهداشت در کنار کادر درمانی و پزشکی شهرستان با جدیت انجام می گیرد که جای تقدیر و تشکر دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها