خبرهای داغ:
لبیک سپاه خوزستان به فرمان امام خامنه‌ای
فرمانده سپاه ولی عصرخوزستان با اشاره به طرح مهارت‌آموزی سربازان گفت: برای اینکه بتوانیم از ظرفیت سربازان برای اشتغال و توسعه استان بکار گیریم، طرح مهارت آموزی فراگیران در اولویت سپاه استان است.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۳۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحثی که سپاه در خصوص سربازان پیگیر است و آن‌ را در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، می‌داند بحث مهارت آموزی سربازان شاغل به خدمت سپاه و اشتغال آنان بعد از پایان دوران خدمت مقدس سربازی است.

وی افزود: در راستای مهارت آموزی سربازان، سپاه خوزستان با تشکیل قرارگاه مهارت آموزی سربازان، هرساله تصمیمات جدید و برنامه‌های جدیدی را به اجرا می‌گذارد که در سال گذشته با مهارت آموزی به تعداد بالایی از سربازان شاغل در سپاه خوزستان، قدم بلندی در راستای مهارت آموزی سربازان برداشت.

 

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان داشت: امسال در راستای توسعه امر مهارت آموزی به سربازان و توجه بیشتر به این امر، تصمیم به افزایش تعداد سربازان برگزیده برای این طرح گرفتیم که با استفاده از پتانسیل سازمان‌های دولتی و خصوصی در استان بتوان حجم مهارت‌آموزی را بیشتر و تخصص آموزی را افزایش داد.

سردار شاهوار پور در ادامه گفت: براساس مصوبه امروز قرارگاه مهارت آموزی سپاه خوزستان تصمیم بر آن شد که سپاه خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده خوزستان و پتانسیل سازمان‌های دولتی و خصوصی، سالن‌ها و تجهیزات مدرنی که در استان وجود و همچنین آموزش رشته‌های جدید بتوان حجم مهارت آموزی را بیشتر از سال 99 کرد.

50 دوره مهارت‌آموزی برای سربازان برگزار شد

سردار احمد خادم سید‌الشهدا ‌فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار داشت: یکی از اقدامات در حوزه سربازی رویه مهارت آفرینی در بین سربازان در دوره سربازی است.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری بر اشتغال و تولید، سپاه با استفاده از ظرفیت جوانان سرباز خود و دیگر ارگان‌های نظامی یعنی نیروی انتظامی و ارتش، هرساله با برگزاری دوره‌های مختلف مهارت آموزی و اعطای مدرک نقشی کلیدی در ورود پسران جوان بعد از خدمت خود دارند.

این مقام مسئول اظهار با تاکید بر مهارت آموزی به سربازان گفت: دوران خدمت سربازی، جزو طلایی‌ترین دوران زندگی هر پسری است که اگر به بدون نتیجه و یا کسب علم و دانش و یا تخصص گذرانده شود، می‌تواند نتیجه منفی و عقب افتادگی از زندگی داشته باشد.

فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان بیان داشت: با توجه به نگاه ویژه سپاه به امر مهارت آموزی به سربازان، سال گذشته بیش از 50 دوره مهارت آموزی به سربازان برگزار کرده ‌که امسال در نظر دارد با وجود همه محدودیت‌ها تعداد، کیفیت و تنوع این دوره‌ها را بیشتر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها