سردار حمید دامغانی گفت: بسیج بر پایه خدمت رسانی تشکیل شده و اساس بسیج سازندگی تشکیل گروه های جهادی برای خدمت به نیازمندان است.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۹۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ فرماند سپاه استان سمنان با اشاره به فعالیت 1046 گروه جهادی در استان سمنان گفت: اقدام به موقع و خدمت خالصانه ویژگی بارز جهادگران استان است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ویژه برنامه گفتمان هفته به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی گفت: بسیج بر پایه خدمت رسانی تشکیل شده و اساس بسیج سازندگی بر تشکیل گروه های جهادی برای خدمت به نیازمندان است.
وی افزود: 1046 گروه جهادی در حال حاضر در استان سمنان در حال فعالیت بوده و اقدام به موقع و خدمت خالصانه دو ویژگی بارز جهادگران استان است.
سردار دامغانی با بیان اینکه گروه های جهادی در حوزه های تخصصی و عمومی شامل مهندسی، پزشکی، فرهنگی، عمرانی و ... تشکیل شده اند تصریح کرد: اقشار مختلف مردم از دانش آموزان تا میانسالان در این گروه های جهادی در حال خدمت به مردم هستند.
وی با اشاره به سیل روز گذشته در شهرستان گرمسار و جنوب شهرستان دامغان افزود: اولین گروه حاضر در منطقه پاسداران و جهادگران استان بوده که رضایت مردم منطقه نشان از خدمت خالصانه این نیروها در میدان عمل داشته است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه همه استان یکپارچه محلی برای خدمت به مردم شده است افزود: بیش از 300 میلیارد تومان کمک از طرف سپاه، بسیج، خیرین، مردم و ... متشکل از 18 نوع خدمت در رزمایش مواسات کمک مومنانه استان سمنان به نیازمندان ارائه شده است.
وی افزود: توزیع 278 هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و 552 سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند و آزادی 90 زندانی جرائم غیر عمد در استان تنها بخشی از خدمات ارائه شده در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در استان سمنان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها