خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت:

هم پیمانی با اسرائیل خیانت به جهان اسلام است/ اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

فرمانده سپاه مینودشت:در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۹۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: سرهنگ دوم پاسدار عباس خسروی فرمانده سپاه مینودشت در گفت و گو باخبرگزاری بسیج گفت:همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی گفت:روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیستهای غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

سرهنگ خسروی افزود:قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زور ‌مداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل بوده و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود، در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می‌یابد.

فرمانده سپاه مینودشت اظهار کرد:قدس یک کلمه بین‌المللی اسلامی است و این مناسبت روزی است که مردم ایران به همراه ملت های مشتاق و مسلمان، حرف حقی را فریاد می کند، حرفی که استکبار برای پنهان کردن آن و حذف فلسطین از نقشه جهانی افزون بر 60 سال تلاش کرد.

خسروی بیان کرد:در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار