خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های روز جهانی قدس با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۰۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

برنامه‌های روز قدس در گلستان با ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان: حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: اهمیت روز قدس بر کسی پوشیده نیست و روز قدس به دلیل اینکه یک رژیم کودکش، ستمگر، خائن و ظالم به بخشی از امت اسلام تسلط پیدا کرده و مردمی را به علت مسلمان بودن و خاستگاه های الهی مورد ظلم و ستم قرار داده، دارای اهمیت است.

وی با اشاره به مبارزه فلسطینیان با رژیم غاصب صهیونیستی در 7 دهه گذشته گفت: سرنوشت مردم فلسطین را نه فقط سرنوشت آن مردم بلکه سرنوشت اسلام و مسلمانان می‌دانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: 42 سال با تدبیر امام خمینی (ره) در حمایت آشکار و فاخر از مردم فلسطین در جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی کردیم. این در حالی است که حمایت از مردم فلسطین در رژیم پهلوی جرم بود و اگر کسی از مردم فلسطین دفاع می‌کرد مجرم امنیتی بود و ساواک او را دستگیر و شکنجه می‌کرد.

وی ادامه داد: اما امام خمینی (ره) یکی از مولفه‌های قیام را آزادی مردم مظلوم فلسطین قرار داد و تا روز پیروزی انقلاب و پس از آن هم این آرمان الهی ادامه یافت و به عنوان روز جهانی قدس ماندگار شد.

احمدی درباره بزرگداشت روز جهانی قدس هم گفت: امسال امسال به علت شیوع کرونا و دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا راهپیمایی حتی به صورت خودرویی و موتوری نخواهیم داشت و سعی می‌کنیم برنامه‌های این روز در فضای مجازی و از طریق رسانه‌ها برگزار کنیم.

وی افزود: در همین زمینه با برخی موسسات و مراکز مهم رسانه‌ای از جمله سراج در استان هماهنگی شده تا برنامه‌های مختلفی در این روز در فضای مجازی تولید و منتشر شود. برگزاری یک جشنواره تخصصی با موضوع روز جهانی قدس هم در استان پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: تهیه تیزرها و کلیپ برای نشر در فضای مجازی، توزیع گسترده اقلام تبلیغی و فضاسازی شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی، اهتزاز پرچم فلسطین در شهرهای مختلف و به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا، برگزاری نشست‌های تبیینی با کمک‌ رسانه‌های مختلف از جمله صداوسیما از دیگر برنامه‌های ویژه روزجهانی قدس در استان است.

وی گفت: با مکاتباتی که انجام شده قرار است در هر شهری که میدان یا خیابانی به نام قدس یا فلسطین نداریم، کمیته نامگذاری اقدام به تصویب و نامگذاری یکی از خیابان‌ها و میادین به این عناوین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها