سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که در زیر آمده است
کد خبر: ۹۳۳۹۹۲۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که در زیر آمده است

 

«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده تر از مسئلة فلسطین؛ امروز مبارزة با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است و مبارزه با نظام سلطه است». (امام خامنه ای مدظله العالی).

 

بیش از هفت دهه از تحمیل اجباری تزریق یک ویروس آدمکش و خانمان سوز از سوی استعمار جهانی بر کالبد وجودی سرزمین قبله اول جهان اسلام می گذرد. رژیم منحوس صهیونیسم با غصب سرزمین آبا و اجدادی مردم فلسطین از هیچ اقدامی جهت ذبح بشریت فروگذاری نکرده است. مدعیان حقوق بشر نه تنها در برابر جنایات های رژیم کودک کش سکوت اختیار کرده اند بلکه خود حامی و محرک این جنایت ها بوده اند.

 

جهانی شدن روز قدس مرهون درایت و بصیرت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره، مجاهدات های مخلصانه و مجدانه رهبرمعظم انقلاب، همراهی و همروی ملت شریف ایران، مسلمانان عدالتخواه و آزادیخواهان جهان بوده و ثمرات این شجره طیبه روز به روز نمایان تر و تلالو آن درخشان‌تر و نوید بخش آسمانی الا انّ نصرالله قریب است.

 

امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا ملت شریف ایران هم‌صدا با همه مسلمین جهان با راه اندازی پویش‌های جهانی و در بستر فضای مجازی همچون گذشته حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند فلسطین مسئله اول امت اسلام است.

 

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نیز همنوا با مردم سراسر ایران و جهان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسراییل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعایر استکبارستیزی است تا این پیام الهی و وعده حق "وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ" به گوش جهانیان برسد.

ارسال نظرات