شهردار منطقه ۲۰ از آماده سازی برنامه های ویژه روز قدس در فضای مجازی به صورت آنلاین و فضاسازی میادین و معابر با بنرها و پوسترهای ویژه این مناسبت خبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۵۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

    فرهاد افشار در جلسه هماهنگی برنامه های روز قدس گفت: با توجه به اینکه برنامه های  روز قدس در شرایط ویژه کرونا برگزار مئ شود باید تمهیدات لازم دیده شود تا این روز به درستی مورد توجه قرار گیرد .

فرهاد افشار از برنامه های ویژه معاونت اجتماعی به مناسبت روز جهاني قدس با رعايت پروتكل هاي بهداشتي ستاد مبارزه با كرونا، چاپ و نصب بنر گراميداشت روز جهاني قدس در سطح منطقه،مسابقه عكس و فيلم با شعار ضداستكباري در بام منازل، مسابقه دلنوشته اي به كودك فلسطينى

، مسابقه شعر با موضوع فلسطين

، مسابقه نقاشي با موضوع قدس ، پويش من يك فلسطينى ام،مسابقه بهترين كاريكاتور با موضوع صهيونيسم جهاني ،مسابقه طراحي پوستر،كارگاه جايگاه شناسي و اهميتي روز قدس در فضاي مجازي-توليد و انتشار محتوا به مناسبت روز جهاني قدس در فضای مجازی اعلام کرد.

شهردار منطقه ٢٠ همچنین از فعالیت معاونت خدمات شهری با آماده سازی فضاهای شهری در معابر و میادین اصلی با نصب ٣٥ تخته بنر  و پخش تصاویر متناسب روز قدس در  ٥ دستگاه تلويزيون شهرى خبر داد.

 فرهاد افشار شهردار منطقه ٢٠، گفت کلیه معاونت های فرهنگی و اجرایی با تمام ظرفیت زمینه برگزاری این برنامه ملی را فراهم می کند تا مراسمی باشکوه و متناسب با این روز ملی، در فضاهای مجازی رقم بخورد.

 

  .

ارسال نظرات