سازمان بسیج اساتیدطلاب و روحانیون بسیجی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی قدس شریف، اطلاعیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۶۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه روز جهانی قدس را باهم مرور کنیم ...

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ (سوره مبارکه اسراء، آیه ۱)

۴۲ سال از نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس"، از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) می‌گذرد و مسأله قدس شریف و فلسطین همچنان به عنوان یک مساله مهم بین المللی و اولویت نخست جهان اسلام مطرح است

،سال‌هاست قصّه‌ی پر غصّه‌ی فلسطین را برای ما مسلمانان و همچنین آزادیخواهان جهان به‌عنوان مسئله‌ی اصلی جهان اسلام یادآوری می‌کند.

 

مظلومیت قدس شریف و اندوه دیرینه جهان اسلام برای ملت مقاوم و صبور فلسطین که در جور ستمگرانی خون‌ریز و کودک کش گرفتارشده‌اند، دردی و رنجی آزاردهنده و جانکاه است.

 

سرزمین فلسطین در توطئه‌ای فرا منطقه‌ای غصب می‌شود و ملت و مردم آن با خشونت و خونریزی آواره می‌شوند تا موجودیتی جعلی و ناپاک برای تحقق وعده‌های شیطانی فرزندان ابلیس بساط حکمرانی فراهم کند.

 سرکوب وحشیانه‌ی ملّت فلسطین و بمباران‌های بی‌امان غاصبان سفاک در کنار تلاش‌های گسترده آنان برای تغییر چهره و هویّت شهر مقدّس قدس و مسجدالاقصی در سایه سکوت و حمایت همه‌جانبه‌ی ایالات‌متحده‌ی آمریکا و دول غربی همچنان ادامه دارد و مظلومیت قدس و ملت مجاهدش را دوچندان کرده است.

 اساتید وطلاب و روحانیون بسیجی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت روز جهانی قدس بار دیگر همراه با سایر مردم شریف و ولایتمدار این استان به خصوص گروه های جهادی و انقلابی و بیسجیان سلحشور، حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام می‌کند و بیان می‌دارد:که فلسطین از بحر تا نهر باید از لوث وجود غاصبان صهیونیست پاک شود و این مهم در پی مجاهدت‌ها و مبارزات قهرمانانه ملت فلسطین ان شاء الله به‌زودی محقق خواهد شد.

وملت غیور فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی امروز با گذر از تجربه تلخ سازش و اعتماد به غرب، روی به‌سوی مقاومت فعال و قهرمانانه آورده‌اند. امروز موشک‌های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است و به کابوسی مداوم برای آنان تبدیل‌شده است. مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است.

وصهیونیستها بداننداقدامات تخریبی و تلاش‌های سوء صهیونیست‌ها در مواجهه دزدانه و نیابتی با ملت غیور ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و خون شهدای هسته‌ای و شهید فخری زاده عزیز دانشمند دفاعی هسته‌ای با انتقام‌های سخت پاس داشته خواهد شد.

و ملت بصیر و مؤمن ایران در سایه هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی شناخت عمیقی از استکبار و اذنابش در منطقه و جهان دارد. این دشمن‌شناسی و بصیرت، ایران را قدرتی منطقه‌ای و قابل اتکا برای مظلومان قرار داده است. امروز جهان اسلام الگوی مقاومت فعال را از ایران اسلامی فراگرفته است و امیدوار به آینده درخشان امت اسلامی در میدان، مجاهدت و ایستادگی می‌کند. فلسطین پاره تن جهان اسلام است و در سایه وحدت و اتحاد مسلمین این گوهر گران‌بها و این منزلگاه توحید و نبوت به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت.

سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری

ارسال نظرات