نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قدرتِ مقاومت لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: امروز از قدرت مقاومت، لرزه بر اندام استکبار جهانی وصهیونیسم افتاده است و در اوج ضعف هستند.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  رزمایش مواسات و کمک مومنانه  همزمان با روز قدس و سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی در استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  وامام جمعه شهرکرد نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت روز جهانی قدس،‌از تلاش مجموعه قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان تقدیر کرد و گفت: یکی از مختصات ماه مبارک رمضان را امروز شاهد هستیم که همه این ماه خیر و برکت است و خدای تبارک و تعالی برکاتش را بر مومنین نازل می کند و جای دارد مومنین نیز بر  همدیگر فضل و برکت و  نگاه خیرخواهانه نسبت به نیازمندان داشته باشند.

وی، با تشکر از سردار اکبری، دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مومنانه استان چهارمحال و بختیاری  و انسجام بسیار خوب در این مجموعه و تجلیل از حمایت وپشتیبانی دستگاه های مختلف، حمایت مومنین از نیازمندان و احسان به آنها را مصداق تحقق وعده الهی " ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" دانست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام،  اظهار کرد:ما ایمان وباور به معاد و قیامت وپاسخگویی  داریم و ماه رمضان این باور را در ما تقویت کرده و نیروی ایمان را در جامعه ما قوت بخشیده است.

وی درادامه با اشاره به روز جهانی قدس، تصریح کرد: مقاومت و قدرت مقاومت امروز بحمدالله قوی و قدر است. امروز روز بزرن دررو  که آمریکا و صهیونیسم هرغلطی بکنند ودر بروند تمام شده و می بینید که چقدر جواب های محکمی از جبهه مقاومت دریافت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  تإکید کرد: امروز از قدرت مقاومت، لرزه بر اندام استکبار جهانی وصهیونیسم افتاده است و در اوج ضعف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: ان شاءالله می رود تا آنچه امام و رهبر ما درباره نابودی صهیونیسم وعده داده محقق شود.  ان شاءالله قدس آزاد خواهد شد و فلسطینی ها به خانه خود باز می گردند و پرچم لا اله الا الله برافراشته خواهد شد.

وی در پایان با تإکید بر ادامه نهضت مواسات و کمک مومنانه، به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و انتخاب درست و آگاهانه از وظایف مهمی است که ما داریم و باید آماده شویم انتخاب خداپسندانه انجام دهیم تا کسانی انتخاب شوند که این راه را پیش ببرند نه راه را به سوی آمریکا و میز مذاکره بسپارند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: میدان حرف  اول را می زند و  باید بزند؛ دیپلماسی و مذاکره در پسِ میدان است و میدان باید قوی باشد تا زبان دیپلماسی هم قوی شود وگرنه اگر میدان ضعیف باشد، زبان دیپلماسی هم ذلیل وخوار   وحقیر خواهد بود.

وی، گفت:‌شهید سلیمانی میدان را قدرتمندانه اداره کرد وراه این شهید ادامه دارد و پررهرو است و ما باید با  انتخاب خود و حضور بهتر در صحنه ها ادامه دهنده این راه باشیم.

دبیر قرارگاه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم با گرامیداشت روز جهانی قدس وتبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی،  افزود: امروز دومین مرحله از نهضت کمک مومنانه در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر فراموش نکردن نیازمندان درماه مبارک رمضان با حمایت دستگاه های مختلف ازجمله؛ سپاه وبسیج، جمعیت هلال احمر، کمیته امدادحضرت امام(ره)، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری  برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری خاطرنشان کرد: 5هزار بسته معیشتی و یکصد سری جهیزیه امروز به شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری  ارسال می شود تا در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار گیرد.

وی گفت: از بدو شیوع ویروس منحوس  کرونا تاکنون حدود 120میلیارد تومان کمک های نقدی وغیرنقدی در استان چهارمحال و بختیاری  جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شده که قطع به یقین آمار کلی کمک ها بیشتر از این است و ما آمار رسیده به دبیرخانه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام را اعلام می کنیم وبسیاری از خیران عزیز دراستان هستند که نخواستند آمار کمک های خود به نیازمندان را اعلام کنند ودوست داشتند پنهانی ومخفیانه از محرومین حمایت کنند.

گفتنی است؛ امروز 5هزار بسته معیشتی و یکصد سری جهیزیه به ارزش 5میلیارد تومان از محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد عازم شهرستان های 10 گانه ی استان چهارمحال و بختیاری  شد تا به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا برسد که از قبل شناسایی شده اند.

ارسال نظرات