بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که  متن آن به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره): روز قدس، روز اسلام است.
حضرت امام خمینی مسیر تاریخ را تغییر داد و روز جهانی قدس، به عبارتی دقیق میراث ابتکاری رهبرکبیر انقلاب در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است. روز قدس، یادگاری ارزشمند و گران‌بها از پیر فرزانه انقلاب و نشان از اعتقاد راسخ ایشان به اندیشه وحدت و همدلی اسلامی در برابر استکبار جهانی است .
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند .
ملت هاي مسلمان بايد به هوش باشند كه مسأله فلسطین همچنان مسأله اول امت اسلامی است و انقلاب های یمن و بحرین و سوریه ادامه خط مقاومت در جبهه مبارزه با صهیونیسم بین الملل و اسلام آمریکایی است.
هرچندكه استكبار جهاني اينگونه انديشيده که با راه انداختن جریانهای تکفیری چون داعش و النصره و … ملتهای مسلمان و افکار عمومی جهانیان را از پرداختن به جنایات و خباثت هاي رژيم سفاك صهيونيستي دور کرده و معطوف به جریانهای تکفیری نماید اما آنچنان كه در تأكيدات امام راحل عظيم الشأن و خلف صالح ايشان مقام معظم رهبري است، ملت هاي مسلمان بايد بدانند و هوشيار باشند كه هم چنان اسرائیل و آمریکا دشمن شماره اول اسلام محمدي (ص) هستند و نبايد جهان اسلام لحظه اي دربرابر آنان غفلت نمايد.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر نیز جامعه بزرگ اسلام و جهان را خطاب خود قرار می دهد و به دل های نگران دنیا خاطرنشان می کند که هدف اگر از سوی خدا، برای خدا و رضایت او باشد چنان در مسیر تحقق قرار می گیرد که هیچ مانعی نمی تواند در آن خللی وارد کند.
ما نیز گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپاریم و از تمامی دل های بی قرار دعوت به عمل می آوریم تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف آزاد به صاحبان اصلی آن سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.

 

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به مناسبت روز قدس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها