خبرهای داغ:
بیانیه مشترک مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی قم به مناسبت روز جهانی قدس
روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان اسلام، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت خواه و عدالت دوست و روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۲۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

《وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ ۖ. فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِینَ؛ و با آن‌ها بجنگید تا فتنه و آشوبی باقی نماند و دین تنها از آنِ خدا شود. پس اگر دست برداشتند، تعدی جز بر ستمکاران روا نیست. 》
[سوره بقره آیه ۱۹۳]روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان اسلام، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیزِ همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

روز قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان هاست. روز قدس، روز بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق‌های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می‌کنند.

سربازان کوچک فلسطین عزیز!
ما سربازان امام خامنه‌ای (حفظه الله) همچون فرمانده شجاع اسلام حاج قاسم سلیمانی؛ دست از مبارزه و دفاع از شما مظلومان نمی‌کشیم و با قدرت و همدلی و با اتحاد ملت‌های جبهه مقاوت، پشتیبانتان هستیم و در برابر این جنایات، همچون گذشته می‌ایستیم و به یاری شما می‌شتابیم و این راه، حق است و پیروزی از آن شماست و خداوند این وعده را داده است. نا امید و مأیوس نباشید و ایمانتان را تقویت کنید و دست از مبارزه نکشید و با جان و مال، حریمتان را حفظ کنید.

شما اینده سازان این کشورید؛ رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیسم مثل بید از شما سربازان غیور این میدان، به خود می‌لرزد؛ زیرا میداند شما از نسل‌های پیشین خود، جسورتر، شجاع‌تر و دشمن ستیزتر وارد این نبرد شده اید.

ما دانش آموزان مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم به نمایندگی از تمام دانش آموزان غیور و بصیرت استان، ضمن گرامیداشت روز قدس، روز اتحاد امت اسلام در سرتاسر جهان و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین، اعلام می‌دارد ما نیز در هر شرایطی کنار شما هستیم و با حضور در تمام عرصه‌های ممکن، تو دهانی محکمی به رژیم کودک کش و تمامی رژیم‌های همدست او خواهیم زد و همواره پای آرمان‌های نظام جهموری اسلامی ایران و گوش به فرمان امام خامنه‌ای عزیز ایستاده ایم و منتقم خون به ناحق ریخته شده مظلومین هستیم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها