خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج کارمندی حضرت ولیعصر «عج» استان قم، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۴۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم متن این بیانیه بدین شرح است:

"آزادی قدس نزدیک است"

بزرگداشت چهل و سومین سالروز اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط حضرت امام خمینی «ره»، بیانگر این واقعیت است که آرمان فلسطین رنگ و بوی کهنگی نگرفته و شیشه عمر نامشروع رژیم اشغالگر قدس شکننده‌تر از گذشته است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه برافراشته می‌کنند.

یقینا توطئه خبیثانه آمریکا و اسرائیل برای معامله قرن و مرعوب شدن برخی از کشور‌های منطقه و هم پیمانی آشکار با دشمنان نخواهد توانست آرمان فلسطین و آزادی قدس را به دست فراموشی بسپارد.

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رؤیای خاورمیانه جدید محور غربی، عبری و عربی را نقش برآب کرده و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا جایگاهی ندارد و انتقاضه فلسطین به یک قدرت بی بدیل تبدیل شده که خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است.

رژیم صهیونیستی که روزی رؤیای سیطره از نیل تا فرات را در سر داشت امروز در درون سرزمین‌های اشغالی پشت دیوار‌های بتنی ۱۰ متری محصور شده و شهرک‌های صهیونیست نشین در مناطق مرزی به شهر ارواح تبدیل شده اند و نهالی که پیر جماران ۴۲ سال پیش آن را غرس کرد به درختی تنومند تبدیل شده و فرزندان خمینی (ره) با پرچمداری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) امروز در منطقه چشم در چشم اشغالگران در انتظار فرمان عملیات «الی بیت المقدس» و آزادی قدس شریف هستند.

ما بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارمندی حضرت ولیعصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» استان قم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی قدس شریف و جبهه مقاومت بویژه سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، آرزو داریم ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک، جهانیان نظاره‌گر جشن آزادی قدس شریف و اقامه نماز در مسجدالاقصی به امامت، ولی امر مسلمین باشند.»
«والعاقبة للمتقین»
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات