خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: ارزش و زیبایی کمک‌های مومنانه به میزان و مقدار آن نیست بلکه به قدم هایی است که در این راه برداشته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۵۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم مجمع جهادگران استان کرمانشاه که با حضور جمعی از جهادگران استان در محل مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کمک‌های مومنانه و خدمت به مردم برخاسته از روح ایمان، اعتقاد و سرشار از یک تفکرات معنوی و مخلص است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با تاکید بر اینکه کارهای نیک خود را کوچک نشمارید، افزود: کارهای خیر هرچند کوچک هم باشند اما در پیشگاه خداوند از پاداش عظیمی برخوردار است چرا که قبل از این که کارهای خیر به دست نیازمندان برسد به خداوند می رسد.

وی خاطر نشان کرد: سعی کنید کارهای خیر را روزبه‌روز افزایش دهید به دلیل اینکه ارتقاء کارهای خیر انسان را بالا میبرد.

سردار ریحانی بیان داشت: نورانیت فرهنگ بسیج به کارهای جهادی است همانطور که در هر سال دفاع مقدس همین فرهنگ کمک و کار جهادی یک فضای نورانی به جبهه داده بود.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم پس از فرامین مقام معظم رهبری کمک مومنانه به یک فرهنگ تبدیل شده و یک فضای نورانی را در کشور رقم زده و فضا به گونه ای است که مردم در خیرات از هم سبقت می گیرند و همین انسان را بالا می برد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: طبق بیانات علمای دین و بزرگان هیچ عبادتی بالاتر از خدمت رسانی و کمک به مردم نیست چرا که پایه های جامعه و تمدن اسلامی محسوب می‌شود و هر چه این فضا بیشتر شود پایه‌های اسلام محکم تر خواهد شد.

سردار ریحانی اظهار داشت: همانطور که امام فرمود حفظ نظام جمهوری اسلامی از نماز بالاتر است چرا که اگر نظام جمهوری اسلامی نباشد چیزی از دین در سراسر این جهان پر از ظلم باقی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: امروز ام القرای جهان اسلام جمهوری اسلامی ایران است و جهان استکبار ما را در مقابل امپراطوری خودش می بیند.

سردار ریحانی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در کشور ما از زمان هشت سال دفاع مقدس جا افتاد و شکل گرفت و امروز هرچه داریم به خاطر ارزش های دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: ارزش و زیبایی کمک‌های مومنانه به میزان و مقدار آن نیست بلکه به قدم هایی است که در این راه برداشته می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه روحیه تعاون و همکاری ملت ایران را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: اگر این روحیه در کشور ما وجود نداشت نظام ما سال‌ها پیش دچار حوادث جبران‌ناپذیر می‌شد اما خداوند به واسطه همین روحیه بسیاری از چالش‌های استکبار جهانی و شیاطین سلطه را از ما دور کرده است.

وی بیان داشت: اگرچه امروز مردم از بی مدیریتی برخی از مسئولین ناراحت هستند اما هر جا لازم باشد برای دفاع از اعتقادات و اصول در میدان حاضر خواهند شد.

سردار ریحانی گفت: امروز بحث انتخابات بحث بسیار مهمی برای نظام جمهوری اسلامی است و نظام سلطه، مشروعیت ما را با حضور در پای صندوق ها ارزیابی می‌کند لذا باید مشارکت حداکثری مردم را در این انتخابات تهییج و ترغیب کنیم و این کار بسیار ارزشمندی است.

‏وی اظهار داشت: امروز عمل صالح ترغیب کردن مردم به شرکت در انتخابات است تا پایه‌های نظام محکم و هراس در دل دشمنان بیش از پیش شود.

ارسال نظرات