خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین، روز جهانی قدس را نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان دانست و گفت: روز جهانی قدس امیدی دوباره برای مبارزان فلسطینی علیه صهیونیسم جهانی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۵۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت روز جهانی قدس، افزود: از نگاه امام راحل مساله قدس یک مساله شخصی نیست بلکه مساله اسلام است و نگاه امام به قدس اسلامی و یک نگاه عقیدتی است.

وی اظهار داشت: قدس از نظر جایگاه مکانی محل بعثت و رسالت است وقتی امام با این دید نگاه می کند جایگاه اسلامی مذهبی و جهانی دارد.

 امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: تمامی فتنه ها و توطئه های منطقه توسط آمریکا و اسراییل شکل می گیرد از این رو اسراییل یک غده سرطانی است و در روز جهانی قدس تمام مسلمانان و مبارزان جهان علیه این غده سرطانی بپا می خیزند.

حجت الاسلام شامحمدی در ادامه افزود: امسال با وجود شیوع کرونا در جهان اما کشورهای مختلف و مسلمانان دنیا بازهم توطئه ها و اشتغالگری رژیم اسراییل را محکوم می کنند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

انتخابات پرشور باعث تقویت قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در جهان می شود 

خطیب موقت جمعه قصرشیرین در ادامه با اشاره به اهمیت مساله انتخابات گفت: یکی از مولفه های مهم برای تحقق ایران قوی انتخابات پرشور است و انتخابات و حضور مردم در  این عرصه باعث تاثیر گذاری در سرنوشت مردم و تقویت قدرت بازدارندگی کشور در عرصه جهانی می شود.

حجت اسلام شامحمدی افزود: کشور ما همواره مورد طمع بدخوهان و دشمنان است که انتخابات پرشور می تواند طمع دشمنان را کم تر کند چرا که آن ها می دانند ایران اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است.

وی اظهار داشت: ایران قوی یک شعار مورد اتفاق ملی است و جدای از اینکه افراد دارای کدام گرایش فکری و سیاسی باشند همه باید به آن توجه کنند که با کدام راهبرد می شود ایران را قدرتمند تر، پیشرفته تر و آسیب ناپذیرتر کرد.

او ادامه داد: رهبری در بیانات نوروزی امسال فرمودند باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم و کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می بیند باید خود را قوی کند و این یک شعار عمومی است و همه جناح ها باید به توجه کنند.

وی گفت: ایران و ایرانی در انتخابات به خود می بالند و در گام دوم انقلاب با وجود همه چالش ها باید گوش به فرمان رهبری برای عزت و اقتدار پا به عرصه حماسه بگذاریم و هر رای من هدیه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، سربازی که بی رنگ بود و به معنای واقعی سرباز ولایت بود که ایران قوی نیازمند یک مفهوم سخت افزاری و نرم افزاری و این نیازمند ارزش های اخلاق فردی و پیشرفت مادی و فن آورانه برای حفظ استقلال است.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: ما کاندیدایی می خواهیم که موثر و به خدا اعتماد داشته و دارای روحیه جهادی و انقلابی و کارش برای خدا باشد و گره از مشکلات مردم باز کند و در بین مردم قرار گیرد و به فکر حزب و جناح خودش نباشد و خود را وکیل مردم بداند که اگر اینطور باشد راه های لطف خداوند شامل حال او می شود.

 او گفت: امید است با حضور پرشور مردم در انتخابات بتوانیم شاهد حماسه آفرینی دوباره و تقویت عزت و اقتدار و امنیت کشور در ۲۸ خرداد امسال باشیم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منطقه آزاد تجاری در خدمت  اشتغالزایی جوانان قرار گیرد

امام جمعه موقت قصرشیرین در ادامه با تجلیل از تلاش های استاندار کرمانشاه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و همه مسوولان در تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اضافه کرد: منطقه آزاد تجاری از مطالبه های به حق مردم قصرشیرین بود که تحقق یافت و این باید در خدمت اشتغالزایی جوانان قرار گیرد و در ارتقای معیشت مردم موثر باشد.

حجت الاسلام شامحمدی افزود: باید مسوولان امر با برنامه و مدیریت کامل بتوانند توقع مردم را برآورده کنند.

وی در ادامه خواستار توجه به محل شهدای گمنام قصرشیرین شد و از بی مهری به این مکان توسط مسوولان گلایه کرد.

ارسال نظرات